نمایندگی تعمیرات تلویزیون هاردستون مشهد

Hardstone یکی دیگر از برندهای تلویزیون های باکیفیت موجود در بازار است که با عملکرد خوب و کیفیت بالایی که دارد، در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. انواع تلویزیون های LCD، LED، OLED، QLED، 3D و … برند هاردستون امروزه در بازار ایران به فروش می رسند که اگرچه کیفیت بالایی دارند اما بهرحال همچون سایر انواع برندها، ممکن است دچار مشکلاتی شوند.

بنابراین اگر شما هم یکی از مدل های تلویزیون هاردستون را خریداری کرده اید و نیازمند خدمات پس از فروش برای این برند هستید، کارشناسان پاراتک می توانند معتبرترین مرجع ارائه دهنده خدمات به شما باشند. ما با دارا بودن کارشناسان مجرب و آموزش دیده برند هاردستون می توانیم انواع مدل های قدیمی و جدید این برند را براساس آخرین تکنولوژی های روز دنیا تعمیر کنیم.

تنها با یک تماس می توانید خدمات موردنیاز خود را از نمایندگی تعمیرات تلویزیون هاردستون مشهد دریافت کنید.

پل ارتباطی ما با شما: 35022000 -051

دریافت خدمات تعمیرات تلویزیون هاردستون در مشهد

دریافت خدمات تعمیرات تلویزیون هاردستون در مشهد

پاراتک به عنوان نمایندگی تعمیر تلویزیون هاردستون مشهد می تواند انواع مدل ها و سایزهای تلویزیون های این برند را به صورت شبانه روزی برای شما تعمیر نماید. ما با پشتیبانی 24 ساعته و گارانتی 180 روزه خدمات خود، به شما اطمینان می دهیم که پس از دریافت خدمات، نیازی به تعمیر مجدد پیدا نخواهید کرد. اولویت تکنسین های ما، تعمیر دستگاه شما به بهترین شکل ممکن است و در صورتی که نیاز به تعویض قطعات نباشد، تنها نسبت به تعمیر دستگاه اقدام خواهند نمود.

کارشناسان ما پس از مشاهده و بررسی دستگاه شما، بهترین تصمیمات را پیش پای شما قرار خواهند داد. تعمیرکاران ما با تجربه هزاران خدمات تعمیر انجام شده خود، می توانند انواع روش ها را با صبر و حوصله به شما توضیح دهند. در نهایت تصمیم گیرنده شما هستید. شما می توانید هرکدام از خدمات مورد نیاز خود را براساس میزان بودجه و کیفیت، از تکنسین های ما بخواهید.

نحوه ارائه خدمات تعمیر تلویزیون هاردستون مشهد در پاراتک

جهت دریافت هرکدام از خدمات نصب، سرویس و یا تعمیر تلویزیون Hardstone در هرکجای مشهد از شمال و جنوب و شرق و غرب که باشید، می توانید با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید درخواست خود را به شکل آنلاین در پورتال مجموعه پاراتک ثبت کرده و در سریع ترین زمان ممکن، تعمیرکاران ما را در محل خود دریافت کنید.

برای دریافت خدمات ما می توانید آدرس منزل یا واحد تجاری خود را در بخش مربوطه در فرم ثبت درخواست خدمات ثبت نموده و خدمات ما را در اسرع وقت دریافت کنید.

مشکلات متداول تلویزیون های هاردستون

اگر در حین استفاده از تلویزیون با هرکدام از مشکلات زیر رو به رو شده اید، نگران نشوید. تیم پاراتک در کنار شماست. همین الان تلفن خود را بردارید و با شماره های ما تماس بگیرید.

  • روشن نشدن تلویزیون هاردستون
  • تلویزیون Hardstone با تاخیر روشن می شود
  • به هم خوردن تنظیمات رنگ تلویزیون هاردستون
  • بهم ریختگی تنظیمات صدا در تلویزیون Hardstone
  • جابجا شدن سایز تصاویر در تلویزیون هاردستون
  • ترکیب شدن رنگ ها در تلویزیون هاردستون
  • از کار افتادن بلندگوها در تلویزیون هاردستون
  • خراب شدن پاور سوپلای تلویزیون
  • کار نکردن دکمه های روی تلویزیون
  • شکستگی پنل و صفحه نمایش تلویزیون یا ترک برداشتن هرکدام از آن

تمایز نمایندگی تعمیرات تلویزیون هاردستون مشهد با دیگر نمایندگی های مجاز

تمایز نمایندگی تعمیرات تلویزیون هاردستون مشهد با دیگر نمایندگی های مجاز

چرا نمایندگی پاراتک را برای تعمیر تلویزیون خود انتخاب کنیم؟

در مرکز پاراتک تمامی فعالیت های خدماتی از نصب گرفته تا تعمیر، سرویس و نگهداری تلویزیون شما، توسط متخصصین حرفه ای انجام می شود. متخصصین ما با سال ها تجربه و دانش فراوان، می توانند تخصصی ترین خدمات را به شما ارائه نمایند.

خدمات ما در کوتاه ترین زمان ممکن در محل شما اعم از منازل مسکونی و یا واحدهای تجاری ارائه می شود. بنابراین شما می توانید در اسرع وقت، بهترین خدمات را بدون خروج از منزل، دریافت نمایید.

تمامی سرویس های پاراتک با استفاده از تجهیزات اورجینال برند شما انجام شده و شما می توانید بابت اصالت کالاهای استفاده شده، آسوده خاطر باشید.

خدمات ارائه شده در این مرکز، با ضمانت 180 روزه بوده و مشتریان می توانند در صورت خراب شدن مجدد دستگاه با همان ایراد قبلی، از خدمات رایگان ما استفاده نمایند.

امکان ثبت سفارش تلفنی و همچنین امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین از طریق پورتال مجموعه نیز برای آسایش و راحتی مشتریان در مجموعه پاراتک فراهم شده است. شما می توانید به راحتی از هر کجای مشهد تنها با یک تماس یا چند کلیک در سایت مجموعه، خدمات موردتقاضای خود را ثبت کنید.

آیا در پاراتک فقط تعمیرات تلویزیون هاردستون در مشهد انجام می شود؟

چه برندهای دیگری از تلویزیون ها در مجموعه پاراتک تعمیر خواهند شد؟

تیم الکترونیک و انفورماتیک پاراتک با سال ها تجربه و تعداد زیادی تکنسین که در برندهای مختلف تخصص دارند، امروزه می تواند خدمات تخصصی مربوط به برندهای زیر را به مشتریان خود ارائه نماید:

  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون هایسنس مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون شیائومی مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون تی سی ال مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون هاردستون مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون مارشال مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونیا مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون اسنوا مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون سانیو مشهد

نحوه ثبت سفارش در گروه پاراتک برای دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون هاردستون مشهد

چه زمانی باید با نمایندگی تعمیرات تلویزیون هاردستون تماس بگیرید؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم تلویزیون هاردستون ممکن است به دلایل مختلفی دچار مشکل شود که باید در صورت مواجه شدن با هر کدام از این مشکلات تلویزیون را از برق کشید و با نمایندگی تعمیرات تلویزیون هاردستون تماس بگیرید. خرابی های ایجاد شده برای تلویزیون ممکن است هر کدام علت خاصی داشته باشند مثلا وجود نویز در صدای تلویزیون به کابل و دستگاه های گیرنده آن مربوط می باشد. یا قطع شدن صدای تلویزیون می تواند مربوط به بلندگو ها و یا مین برد تلویزیون می باشد که در این صورت چنانچه اقدام به رفع این مشکل نکنید می تواند به دیگر قطعات و عملکرد مین بردهای دیگر صدمه بزند. همچنین قطع تصویر تلویزیون می تواند مربوط به بک لایت و یا پنل تلویزیون باشد.

همانطور که بیان کردیم بروز مشکلات در تلویزیون هاردستون می تواند به دلایل مختلفی باشد. بنابراین در صورت ایجاد هرکدام از این ایرادها خودتان هیچ گونه اقدامی نکنید و حتما با نمایندگی تعمیرات تلویزیون هاردستون تماس بگیرید. گروه پاراتک با ارسال تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر تلویزیون های هاردستون در کوتاه ترین فرصت به محل شما مراجعه می کنند و در صورتی که امکان تعمیر در محل فراهم باشد مشکل بوجود آمده را در همان محل برطرف می کنند. اما چنانچه نیاز به استفاده از قطعات خاص و یا ابزارهای پیشرفته تر و تخصصی تر باشد تلویزیون به محل نمایندگی برده و پس از رفع ایراد در زمانی کوتاه برای شما ارسال می کنند. مجموعه پاراتک علاوه بر هاردستون نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در مشهد نیز می باشد.

نحوه ثبت سفارش در گروه پاراتک برای دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون هاردستون مشهد

تعميرات تلويزيون هاردستون در محل مورد نظر شما و یا در مرکز پاراتک، تفاوتی نداشته و هر 2 سرویس توسط کارشناسان خبره و کاربلد و استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می شود. پس از ثبت سفارش به صورت آنلاین یا تلفنی در مجموعه پاراتک، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و به صورت تلفنی به بررسی دقیق مشکل می پردازند. در صورتی که مشکل به صورت تلفنی برطرف نشد، تکنسین ها به محل شما اعزام خواهند شد.

پس از مراجعه تکنسین به محل شما، در صورتی که مشکل با تعمیر یا تعویض قطعه برطرف شود، تکنسین این کار را انجام خواهد داد. اما چنانچه تعمیر نیازمند دستگاه های پیشرفته مرکز تعمیرات باشد، دستگاه به محل نمایندگی ارسال خواهد شد. تعمیرات در مرکز نیز با رعایت اصول و استانداردهای جهانی در اسرع وقت انجام شده و سپس تلویزیون به محل شما عودت داده خواهد شد.

برای تماس با مشاورین تلفنی پاراتک: اینجا کلیک کنید.

برای ثبت درخواست خدمات آنلاین اینجا کلیک کنید.

واحد های پذیرش تلفنی خدمات پاراتک:

وکیل آباد: ۳۵۰۲۲۰۰۰

معلم: ۳۶۰۴۴۰۰۴

سجاد: ۳۶۰۵۶۰۰۶

امام رضا: ۳۳۴۳۹۷۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *