تعمیرات تلویزیون امام خمینی مشهد

تعمیرات تلویزیون امام خمینی مشهد توسط تعمیرکاران مجاز و حرفه ای ما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. ما به عنوان نمایندگی مجاز برندهای سامسونگ و ال جی و همچنین سایر برندهای ایرانی و خارجی انواع تلویزیون های موجود در بازار، با سابقه 30 سال فعالیت در زمینه تعمیر تلویزیون، بهترین مکان برای شما هستیم. ما با اطلاع از اهمیت وجود تلویزیون در خانه و خانواده های ایرانی، به صورت شبانه روزی تلاش می کنیم تا بهترین و سریع ترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

برای استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون در امام خمینی می توانید تنها با چند کلیک، سفارش آنلاین خدمات خود را ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و پس از بررسی مشکل، تکنسین های حرفه ای برند تلویزیون شما را به محل شما اعزام خواهند نمود. خدمات تعمیر تلویزیون در منزل ما با بالاترین سطح کیفیت و بیشترین میزان رضایت مندی مشتریان، ارائه خواهد شد.

محله امام خمینی مشهد کجاست؟

محله امام خمینی یکی خیابان های مهم مشهد است که در منطقه 8 شهرداری مشهد قرار دارد. خیابان امام خمینی در گذشته به عنوان خیابان ارگ شناخته می شده است. خیابان ارگ یا امام خمینی مشهد یکی از خیابان های شناخته شده مشهد است که در گذشته به دلیل همجواری با مقر حکومتی ارگ، به این نام نامگذاری شده بوده است. خانه ملک که بزرگ ترین خیر ایران بوده است، در محدوده منطقه امام خمینی مشهد قرار دارد.

محله امام خمینی در محدوده مرکز شهر مشهد است و با محله های ایمان، آبادگران، ده دی، شهید بهشتی، خرمشهر و امام رضا مجاورت دارد.

محدوده امام خمینی مشهد از اطراف به بخش های زیر محدود می شود:

  • از شمال با خیابان لشکر ثامن الائمه و خیابان فرخی
  • از جنوب با میدان انقلاب اسلامی
  • از شرق با میدان امام خمینی، خیابان شهید محمود تولائی و بلوار بهار
  • از غرب با بزرگراه سردار سلیمانی

نحوه دسترسی به محله امام خمینی

محله امام خمینی مشهد به دلیل همجواری با خیابان های مهم و همچنین وجود مکان های مهم مختلف و البته پاساژ های گوناگون، یکی از محلات با دسترسی مناسب مشهد است. برای رفتن به این محدوده، می توانید از خودروی شخصی و یا مترو و اتوبوس استفاده نمایید.

دسترسی به محله امام خمینی با خودروی شخصی: برای رفتن به محله امام خمینی با خودروی شخصی می توانید از بزرگراه سردار سلیمانی، بلوار بهار و بلوار خرمشهر استفاده نمایید.

دسترسی به محله امام خمینی با مترو: برای رفتن به محدوده امام خمینی مشهد با مترو می توانید از خط 1 مترو مشهد استفاده کرده و در ایستگاه امام خمینی پیاده شوید.

دسترسی به محله امام خمینی با اتوبوس: برای رفتن به منطقه امام خمینی مشهد با اتوبوس می توانید از ایستگاه های اتوبوس شماره 75 و 83 واقع در خیابان امام خمینی استفاده نمایید.

دسترسی به محله امام خمینی با تاکسی: تاکسی های خطی و عبوری زیادی همه روزه در محدوده امام خمینی مشهد فعالیت دارند که هت دسترسی آسان به این محدوده شما را یاری خواهند نمود.

مراکز خرید و اماکن مهم محدوده امام خمینی مشهد

1. بازار روس ها

بازار روس ها یکی از بازارهای معروف شهر مشهد است که با عنوان بازار حکیم نیز شناخته می شود. این بازار که هنوز هم حال و هوای روزگاران گذشته را دارد، نزدیک باغ ملی و بازار جنت واقع شده است. این بازار 4 طبقه در گذشته محلی برای فروش اجناس روسی بود و اغلب فروشندگان آن را روس ها تشکیل می دادند.

امروزه این بازار، محل فروش اجناس ایرانی و چینی است. در این بازار می توانید انواع پوشاک زنانه، کیف و کفش، اکسسوری، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم نورافشانی، کت شلوار، لوازم الکترونیکی، سیسمونی، اسباب بازی و … را پیدا کنید.

بازار حکیم در خیابان امام خمینی رحمت الله علیه، نرسیده به میدان شهدا، روبروی اداره کل آموزش و پرورش استان مشهد واقع شده است.

2.بازار طلافروشان

بازار طلافروشان یکی دیگر از مراکز خرید جذاب به خصوص برای خانم ها در شهر مشهد است. در این بازار که به عنوان بورس خرید و فروش طلا و جواهر مشهد شناخته می شود، می توانید انواع جواهرات جذاب و به روز همچون گردنبند، سرویس، پلاک، انگشتر، دستبند و … را پیدا کنید. این بازار در خیابان امام خمینی، خیابان مدرس واقع شده است.

3.بیمارستان ثامن الائمه

بیمارستان ثامن الائمه ناجا زیر نظر نیروی انتظامی اداره می شود و در محدوده خیابان امام خمینی، نبش امام خمینی 57 واقع شده است.

این بیمارستان با دارا بودن بخش های پاراکلینیکی مختلفی همچون درمانگاه دندانپزشکی، بخش قلب، درمانگاه فیزیوتراپی، بخش زنان و زایمان، درمانگاه پوست، درمانگاه اورژانس، بخش اطفال، بخش اورولوژی، بخش اعصاب و روان (روانپزشکی)، درمانگاه داخلی، درمانگاه ارتوپدی، بخش داخلی اعصاب (نورولوژی)، بخش شنوایی سنجی، بخش جراحی مغز و اعصاب، بخش جراحی عمومی، درمانگاه چشم، بخش عفونی، درمانگاه ENT، بخش روانشناسی و … یکی از مجهزترین بیمارستان های این محدوده است.

4.بوستان اقاقیا

بوستان اقاقیا یکی از بوستان های محدوده خیابان امام خمینی مشهد است که در خیابان امام خمینی 95 واقع شده است. بوستان اقاقیا با دارا بودن زمین بازی مخصوص کودکان، یکی از بهترین پارک های محدوده امام خمینی مشهد است که همه روزه خانواده ها از آن استفاده می کنند. همچنین این بوستان با دارا بودن وسایل ورزشی مخصوص بزرگسالان، محل مناسبی برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی است.

5. میدان عدل خمینی

میدان عدل خمینی یکی از بخش های مهم در محدوده خیابان امام خمینی است. این میدان بزرگ مشهد در بخش شرقی محله امام خمینی قرار دارد.

6. مجتمع اقامتی ثامن الائمه ناجا

مهمانسرا ثامن الائمه یکی دیگر از واحدهای اقامتی مهم در محدوده محله امام خمینی مشهد است که همه روزه پذیرای زائران وابسته به نیروی انتظامی از سراسر کشور است. زائران در مهمانسرای ثامن الائمه مشهد می توانند امکانات رفاهی و تفریحی موردنیاز برای یک سفر چند روزه را با کیفیت مطلوب دریافت نمایند. این مجتمع تفریحی اقامتی فاصله زیادی با حرم مطهر امام رضا علیه السلام ندارد.

7. شهرداری منطقه 8 مشهد

شهرداری منطقه 8 یکی دیگر از اماکن مهم حاضر در محدوده امام خمینی مشهد است. شهرداری منطقه هشت در میدان عدل خمینی، ابتدای خیابان شهید فیاض بخش واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *