تعمیرات تلویزیون تقی آباد مشهد

تعمیرات تلویزیون تقی آباد مشهد همواره سعی دارد تا با تعهد نسبت به خدمات ارائه شده و شفاف سازی هزینه ها، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. ما با دارا بودن تنکنسین های حرفه ای تعمیرات تلویزیون در محل شما، تلاش می کنیم تا سریع ترین خدمات را در اختیار شما قرار دهیم.

با استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون در منزل ما، دیگر نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه نخواهید داشت. با استفاده از این ویژگی، علاوه بر اینکه می توانید بر تمام فرآیند تعمیر نظارت داشته باشید، در هزینه های نقل و انتقال دستگاه نیز صرفه جویی خواهید نمود. همچنین با استفاده از سرویس تعمیر در محل، از آسیب های احتمالی به تلویزیون گران قیمت خود نیز جلوگیری خواهید نمود. تکنسین های حرفه ای ما می توانند انواع تلویزیون های LED، LCD، QLED و OLED و حتی تلویزیون های قدیمی شما را با هر برندی تعمیر نمایند.

تقی آباد مشهد کجاست؟

میدان تقی آباد که امروزه تحت عنوان میدان شریعتی مشهد شناخته می شود یکی از میادین اصلی شهرستان مشهد استان خراسان رضوی می باشد. محله تقی آباد مشهد درواقع به میدان تقی آباد (شریعتی) و خیابان ها و محلات اطراف آن گفته می شود.

میدان شریعتی فعلی یا تقی آباد درواقع محل اتصال خیابان های احمد آباد، کوهسنگی، بهار و دانشگاه به یکدیگر است. این خیابان که در میانه دهه هفتاد با همت شهرداری مشهد به یاد استاد محمد تقی شریعتی (پدر دکتر علی شریعتی) به عنوان تقی آباد نامگذاری شد، در سال های گذشته به عنوان میدان شریعتی تغییر نام یافت. میدان شریعتی در محله بهشت شهر مشهد واقع شده است. این محله در منطقه 1 شهرداری مشهد قرار دارد و بافتی متفاوت از دیگر قسمت های این محدوده دارد.

نحوه دسترسی به تقی آباد مشهد

از آن جایی که تقی آباد محور مواصلاتی بسیاری از خیابان های اطراف است، بنابراین دسترسی بسیار مناسبی دارد. وجود ایستگاه مترو در این منطقه و همچنین دسترسی به بلوارهای مختلف، باعث شده تا همه روزه حجم زیادی از زائرین و مجاورین بارگاه رضوی، به راحتی به این محله دسترسی پیدا کنند.

دسترسی به تقی آباد با خودروی شخصی: برای رفتن به تقی آباد با خودروی شخصی می توانید از بلوارهای احمدآباد، کوهسنگی، دانشگاه، بهار، ابن سینا و … استفاده نمایید.

دسترسی به تقی آباد با مترو: برای رفتن به تقی آباد با مترو نیز می توانید از خط 2 مترو مشهد استفاده کرده و در ایستگاه شریعتی پیاده شوید.

دسترسی به تقی آباد با اتوبوس: ایستگاه اتوبوس میدان دکتر شریعتی، ایستگاه اتوبوس میدان زیست خاور و ایستگاه اتوبوس چهار راه دکتری شما را برای رفتن به تقی آباد با اتوبوس یاری می نمایند.

دسترسی به تقی آباد با تاکسی: ایستگاه های تاکسیرانی و تاکسی های گذری زیادی نیز در این محوده فعال هستند که دسترسی به تقی آباد را تسهیل می نمایند/

مراکز خرید و اماکن مهم تقی آباد

1.بیمارستان امام رضا (ع)

بیمارستان امام رضا علیه السلام مشهد در زمینی به مساحت 5/28 هکتار با زیربنای حدود 28500 مترمربع در سال 1313 راه اندازی شد. این بیمارستان از سال 1354 برای مدت زمان 90 سال به دانشگاه فردوسی مشهد واگذار شد.

این بیمارستان 856 تخت خوابی مشهد به عنوان یکی از بیمارستان های درجه یک مشهد شناخته می شود. بیمارستان امام رضا یکی از بزرگ ترین مراکز آموزشی درمانی کشور است که پوشش دهی درمانی بسیار گسترده ای دارد. ساختمان این مجموعه در سال 1395 بازسازی و افتتاح شد.

قسمت های مختلف بخش پلی کلینیکی بیمارستان امام رضا مشهد شامل بخش ارتوپدی، بخش زنان و زایمان، بخش پوست و مو، بخش جراحی عمومی، بخش گوش و حلق و بینی، بخش داخلی تخصصی، بخش اورولوژی، بخش مصدومین و مسمومین، بخش چشم پزشکی و بخش پانسمان، تزریقات، بهداشت و تنظیم خانواده می باشد.

بخش های خدماتی این بیمارستان شامل پذیرش و اسناد پزشکی، کارشناسی امور بیمه گری و مددکاری اجتماعی می باشد. بخش های پاراکلینیکی این مرکز شامل فیزیوتراپی، رادیولوژی و پزشکی هسته ای سی تی اسکن، آزمایشگاه های تخصصی مرکزی و ادیومتری است.

بخش های بستری این مجموعه نیز عبارت است از: ارتوپدی، ارولوژی، CCU قلب، اطفال، نوزادان، گوش، حلق، بینی، داخلی تخصصی، ICUداخلی، جراحی، چشم پزشکی، پوست و مو، روماتولوژی و هماتولوژی، ICU نوزادان، زنان و زایمان،عفونی، سوختگی و دیالیز سنگ شکن

بیمارستان امام رضا علیه السلام در میدان تقی آباد، چهارراه گلستان، میدان امام رضا علیه السلام واقع شده است. زائران و مجاوران حرم و بارگاه رضوی می توانند همه روزه از خدمات این مرکز استفاده نمایند. بیمارستان امام رضا مشهد تقریبا با تمام بیمه های درمانی قرارداد دارد.

2. بیمارستان قائم

مرکز پزشکی قائم (عج) یک بیمارستان در محدوده تقی آباد مشهد است که در زمینی به مساحت 20000 متر مربع در سال 1339 افتتاح شد. این بیمارستان در سال 1346 با مساحتی معادل 7000 مترمربع گسترده شد. در سال 1350 هجری شمسی بخش های مختلف بیمارستانی در 6 طبقه این بیمارستان راه اندازی شد. عملیات گسترش بیمارستان در سال 1353 و 1354 تا 1364 نیز ادامه یافت.

بخش های جدید دیگری مانند جراحی قلب باز و مراقبت های ویژه و بخش پیوند کلیه و آی سی یو نیز در سال 1369 به این مجموعه اضافه گردید.

این بیمارستان 828 تخت خوابی شامل بخش های مختلفی اعم از بستری، بخش های کلینیکی و پاراکلینیکی می باشد. بخش های بستری این مجموعه شامل بخش جراحی مغز و اعصاب، بخش NICU، هماتولوژی، ارولوژی، بخش قلب، بخش CCU اورژانس، ICU قلب باز، بخش جراحی ترمیمی، ارتوپدی، اطفال، بخش زایمان طبیعی، پیوند کلیه، جراحی قفسه صدری، بخش ENT، بخش جراحی زنان و زایمان، داخلی اعصاب، نورولوژی، بخش ICU جراحی اعصاب، بخش ICU بزرگسالان، بخش داخلی ریه، ICU اورژانس اعصاب، جراحی و .. می باشد.

بخش های ستاره دار مرکز درمانی قائم مشهد نیز اعم از بخش دیالیز، اتاق عمل گوش و حلق و بینی، دیالیز صفاقی، بخش تالاسمی، مامایی، بخش لیبر، بخش اسکرنینگ، تخت زایمان، آنژیوگرافی، اتاق عمل اورژانس، بخش اتاق عمل مرکزی، اتاق عمل قلب باز، اتاق عمل زنان و مامائی و شیمی درمانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *