تعمیرات تلویزیون حرم مطهر امام رضا

تعمیرات تلویزیون حرم مطهر مشهد

اگر در حوالی حرم مطهر امام رضا علیه السلام هستید و به دنبال یک مرکز تعمیرات تلویزیون می گردید، درست آمده اید.

پاراتک با دارا بودن شعبه تعمیرات تلویزیون حرم المطهر مشهد خیال همشهریان را بابت انواع خدمات تعمیر تلویزیون های برندهای مختلف آسوده کرده است.

تعمیر تخصصی برندهای مختلف تلویزیون با سرعت و دقت بالا

تعمیر تلویزیون در منزل در محدوده حرم مطهر را از تیم پاراتک بخواهید

با استفاده از خدمات تعمیرات تلویزیون در محل شعبه حرم المطهر پاراتک می توانید متمایزترین خدمات را در حوزه تعمیر تلویزیون با استفاده از تکنسین های حرفه ای و کاربلد دریافت نمایید.

لازم به ذکر است که تعمیر تلویزیون در این مرکز، با سرویس دهی فوری به همشهریان ارائه می شود. شما می توانید سفارش خدمات تعمیرات تلویزیون در حوالی حرم المطهر را در اسرع وقت دریافت کنید. مهم ترین ویژگی ما به عنوان نمایندگی برندهای مختلف تلویزیون، نیروی کار متعهد، مجرب و دوره دیده است.

 

چه خدماتی توسط مرکز تعمیرات تلویزیون حرم المطهر پاراتک ارائه می شود؟

چه خدماتی توسط مرکز تعمیرات تلویزیون حرم المطهر پاراتک ارائه می شود؟

انواع خدمات نصب، راه اندازی، سرویس، تعمیرات و نگهداری انواع تلویزیون ها در مرکز پاراتک به مشتریان ارائه می شود. نصب تلویزیون پس از خرید یا جابجایی به صورت رومیزی یا دیواری از جمله خدمات پرکاربردی است که معمولا خانواده ها و یا صاحبان مشاغل، به آن نیاز پیدا خواهند کرد.

همچنین در مواردی که تلویزیون ها بر اثر جابجایی در منزل یا حمل و نقل، آسیب فیزیکی می بینند نیز، خدمات شناسایی و رفع مشکل توسط تیم پاراتک ارائه خواهد شد.

شما می توانید براساس نوع برند و مدل تلویزیون خود، خدمات تخصصی نصب، تعمیرات و سرویس دهی را از ما دریافت نمایید. ما با داشتن تکنسین های دوره دیده برای برندهای مختلف، می توانیم به صورت حرفه ای خدمات تخصصی خود را به شما ارائه کنیم. پس از ثبت سفارش در مرکز پاراتک، تکنسین های ما به همراه ابزارآلات، لوازم مورد نیاز و قطعات اصلی مطابق با برند تلویزیون شما، به محل اعزام شده و خدمات را به شما ارائه می دهند.

در مرکز تعمیرات تلویزیون حرم مطهر پاراتک کدام برندهای تلویزیون تعمیر می شود؟

تلویزیون های تمامی برندهای زیر در مرکز پاراتک قابل تعمیر هستند:

  • سامسونگ
  • ال جی
  • سونی
  • فیلیپس
  • دوو
  • هیوندا
  • پاناسونیک
  • مجیک
  • شهاب
  • فیلیپس
  • صنام
  • هایسنس
  • ایکس ویژن
  • اسنوا
  • سونیا
  • TCL
  • توشیبا
  • هایر
  • شیائومی
  • شارپ
  • جی پلاس

بنابراین چنانچه با هرگونه مشکلی در تلویزیون خود مواجه شده اید، دلشوره نگیرید. ما در تیم پاراتک تا تعمیر کامل تلویزیون تان، کنار شماییم.

چرا تعمیر تلویزیون در حرم المطهر را از تیم پاراتک دریافت کنیم؟

مرکز تعمیرات تلویزیون پاراتک با سوابق درخشانی که دارد، در طی 30 سال اخیر توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب نموده و انتخاب بسیاری از همشهریان خود باشد.

این مرکز با دارا بودن شعبات مختلف در سراسر مشهد مقدس و در اختیار داشتن قطعات و لوازم اورجینال و اصلی برندهای مختلف، می تواند تعمیر تلویزیون شما را در کوتاه ترین زمان ممکن در محل خودتان انجام دهد. بدون شک تعمیرات تلویزیون با قطعات اصلی موجب افزایش طول عمر دستگاه شما شده و به این ترتیب به مقدار زیادی در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد.

محدوده حرم المطهر

محدوده حرم المطهر

حرم امام رضا (ع) که امام هشتم شیعیان می باشد در بخش جنوب شرقی شهر مشهد قرار دارد. به حرم امام رضا علیه السلام و مناطق اطراف آن، منطقه ثامن مشهد نیز گفته می شود. اگرچه بافت خانه های این محدوده اغلب قدیمی و سنتی است اما در محدوده اطراف حرم مطهر می توانید همچنین انواع هتل ها، مسافرخانه ها و هتل آپارتمان های شیک و لوکسی را که جهت پذیرایی از زائران ساخته شده اند نیز ببینید.

از جمله بولوارهای مهم محدوده حرم المطهر می توان به بلوار فدائیان اسلام، بلوار ولایت، بلوار وحدت، بلوار طبرسی جنوبی، بلوار امام رضا، بلوار 17 شهریور، بلوار جمهوری اسلامی، بلوار خرمشهر، بلوار امام خمینی، بلوار شهید کامیاب و … اشاره کرد.

حرم امام رضا (ع) از اطراف به بخش های زیر محدود می شود:

  • از شمال به خیابان طبرسی
  • از جنوب به خیابان امام رضا (خیابان تهران)
  • از شرق به خیابان نواب صفوی (پایین خیابان)
  • از غرب به خیابان شیرازی (بالا خیابان)

نحوه دسترسی به حرم المطهر

محدوده حرم مطهر امام رضا به دلیل زائر پذیر بودن یکی از بخش های پر رفت و آمد و شلوغ مشهد است که دسترسی مناسبی نیز دارد. این محدوده به دلیل وسعت، از خیابان ها و بولوار های مختلفی امکان تردد آسان دارد. برای رفتن به این محدوده می توانید از خودروهای شخصی، تاکسی، اتوبوس و یا مترو استفاده نمایید.

دسترسی به حرم المطهر با خودروی شخصی: برای رفتن به محدوده حرم المطهر امام رضا با خودروی شخصی می توانید از بولواز مجلسی شرقی، بلوار طبرسی جنوبی، بلوار آیت الله عبادی، بلوار امام خمینی، بلوار فدائیان اسلام، بلوار مصلی، بلوار ولایت و … اقدام کنید.

دسترسی به حرم المطهر با مترو: برای رفتن به حرم المطهر با مترو می توانید از خطوط 3 و 4 مترو مشهد استفاده نمایید.

دسترسی به حرم المطهر با اتوبوس: خط اتوبوس ایستگاه بلوار شهید کاوه به مقصد بلوار طرسی شمالی از محدوده حرم المطهر مشهد می گذرد. شما می توانید با پیاده شدن در ایستگاه های شهید هاشمی نژاد و … به راحتی خود را به این محدوده برسانید.

دسترسی به حرم المطهر با تاکسی: برای رفتن به حرم المطهر با تاکسی نیز می توانید از خطوط تاکسیرانی و یا تاکسی های گذری این بخش مشهد استفاده نمایید.

مراکز خرید و اماکن مهم حرم المطهر مشهد

1.مجموعه باغ خونی

مجموعه باغ خونی یکی از باغ های شناخته شده مشهد است که با وسعتی حدود 6500 متر مربع به شکل ذوزنقه ای در فاصله حدود 1500 متر از حرم مطهر امام رضا علیه السلام در شهر مشهد واقع شده است.

براساس مستندات تاریخی مالک اصلی این باغ در سال 1248 هجری شمسی، شخصی به نام حاج محمد مهدی تاجر قندهاری بوده است. پس از آن، این باغ به کنسولگری روسیه واگذار شد و به عنوان محل دفتر بازرگانی این دولت در کشور ایران قرار گرفت. اولین سند باغ خونی متعلق به سال 1317 شمسی به نام اداره مالیه می باشد. پس از انقلاب اسلامی ایران نیز، این باغ به بانک کشاورزی واگذار شد. پس از مدتی نیز این باغ در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفت.

وجه تسمیه نام این باغ نیز به سال 1314 شمسی یعنی زمان به توپ بستن مسجد گوهرشاد مشهد باز می گردد. تاریخ شناسان معتقدند در این زمان از این باغ محل مسجد گوهرشاد به توپ بسته شد.

همچنین برخی دیگر از تاریخ شناسان همچون استاد سیدی معتقدند که باغ خونی از واژه های خونیک، خین یا خانیک برگرفته شده و در زبان پهلوی به معنای چشمه بوده است. درواقع از آن جایی که در این باغ، یک چشمه جاری بوده، به آن باغ چشمه یا همان باغ خونی گفته می شده است.

با توجه به عکس های هوایی باغ خونی گرفته شده در سال 1315 نشان داده شده که این باغ دارای 3 عمارت اصلی بوده است. اما هم اکنون در این باغ تنها یک عمارت اصلی با مساحت 879 متر وجود دارد. دو عمارت دیگر در سال های پیشین تخریب شده اند.

باغ خونی مشهد در سال 1379 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

2.پارک موضوعی زیارت مشهد

فرهنگسرا و پارک موضوعی زیارت یکی دیگر از اماکن مهم محدوده حرم المطهر مشهد می باشد. این بوستان به عنوان اولین پارک موضوعی زیارت و به طور اختصاصی با موضوع امام رضا علیه السلام در سال 1389 افتتاح شد.

فرهنگسرای زیارت در بوستان وحدت قرار دارد و قسمت های مختلفی را شامل می شود. از جمله بخش های مختلف فرهنگسرای زیارت می توان به نمایشگاه مفهومی زیارت، نمایشگاه حالات و احوالات ۱۱ شخصیت برجسته معاصر در زیارت اما رضا علیه السلام، گرادیان نمایش سینمایی، مسابقه دیجیتال، آب نمای هوشمند، نمایشگاه تجلی آفتاب، المان ها، فروشگاه فروش محصولات فرهنگی زائر و کبوترانه یا بخش کودک می باشد.

نمایشگاه زیارت که مهم ترین بخش این مجموعه است، شامل ترکیبی از انواع نمادهای صوتی و تصویری و همچنین روایتگری درخصوص امام هشتم شیعیان می باشد که در ۵ ایستگاه و ۴ راهرو با موضوعات مختلف نقش امام در زندگی مردم، پناه بردن و عهد بستن با امام طراحی شده و به اجرا در آمده است.

در طراحی سناریو این بخش از فرهنگسرا، بازدیدکنندگان باید از 2 سالن این مجموعه که به صورت الگوهای تکرارشونده تعلیق و پاسخ و همچنین مفاهیم عقلانی و حسی قرار گرفته اند، بازدید نمایند. افراد بالای 15 سال می توانند از پلان ‌های اصلی و دالان‌ های اتصالی این مجموعه که در کنار افکت های صوتی و تصویری به خوبی می توانند مفاهیم را منتقل نمایند، بازدید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *