تعمیرات تلویزیون شاندیز مشهد

 

مرکز تعمیرات تلویزیون کوهسنگی مشهد با سال ‌ها سابقه درخشان و به کارگیری نیروهای ورزیده و مجرب، در تمامی امور مربوط به تلویزیون های برندهای مختلف در سراسر مشهد مقدس شناخته شده است.

همانطور که حتما می دانید برندهای مختلف تلویزیون های موجود در بازار، نمایندگی های متعددی دارند. پاراتک به عنوان وسیع ترین مجموعه تعمیرات تلویزیون، نمایندگی تمامی برندهای تلویزیون را دارا بوده و با تجربه بیش از 30 سال فعالیت خود، توانسته همواره رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

هر آنچه که از یک نمایندگی تعمیر تلویزیون می خواهید در پاراتک قابل دسترس است.

در مرکز پاراتک تعمیر تلویزیون در منزل کوهسنگی چگونه انجام می شود؟

شعبه کوهسنگی مرکز پاراتک با در اختیار شدن نیروهای زبده و کارآمد، خدمات بی رقیب خود را در محل مشتریان ارائه می دهد. امکان تعمیر تلویزیون در منزل یا محل کار، از جمله ویژگی هایی است که به مشتریان امکان می دهد تا به راحتی تلویزیون خود را درست در مقابل چشمان خود به دست متخصصین حرفه ای تعمیر نمایند.

ما با کوله باری از تجربه و دانش به روز درخصوص انواع تلویزیون ها با برندهای مختلف، می توانیم نگرانی های شما را بابت مشکلات تلویزیون تان درک کنیم. همین موضوع باعث شده تا با اضافه کردن شعبات و تکنسین های کاربلد، سریع ترین خدمات را به مشتریان مان ارائه نماییم.

خدمات تعمیرات تلویزیون کوهسنگی پاراتک شامل چه مواردی است؟

خدمات تعمیرات تلویزیون کوهسنگی پاراتک شامل چه مواردی است؟

شناسایی مشکلات تلویزیون از جمله خدمات ارزشمند ماست. همانطور که حتما می دانید، شناخت دقیق مشکل تلویزیون، در برطرف کردن اساسی آن نقش به سزایی دارد. بنابراین شما می توانید بابت تشخیص درست مشکل توسط تکنسین های ما، آسوده خاطر باشید.

همچنین تعمیر تلویزیون با استفاده از قطعات اصلی و فابریک کارخانه از دیگر ویژگی های ماست. ما می دانیم که تعویض قطعات اصلی هر برند به حفظ کیفیت و طول عمر بیشتر دستگاه کمک می کند. بنابراین بر خود موظف می دانیم که تنها از قطعات اصلی هر برند استفاده کنیم تا از خراب شدن مجدد دستگاه جلوگیری نماییم.

نصب تلویزیون به طرق مختلف رومیزی و یا دیواری از دیگر خدمات ما در پاراتک است. ما در مرکز پاراتک می توانیم تلویزیون های آکبند شما از هر برندی را بازگشایی کرده و به درستی مطابق با سلیقه و نظر شما در بهترین نقطه از محل شما، نصب نماییم.

در مرکز تعمیرات تلویزیون کوهسنگی پاراتک کدام برندهای تلویزیون تعمیر می شود؟

ال جی، سامسونگ، سونی، پاناسونیک، دوو، TCL، شیائومی، بلست، سونیک، سونیا، توشیبا، اسنوا، ایکس ویژن، هایسنس، مجیک، فیلیپس، شهاب، جی پلاس و … از جمله برندهایی هستند که در مرکز پاراتک قابل تعمیر می باشند.

بنابراین چنانچه تلویزیون شما خراب شده، روشن نمی شود یا کار نمی کند، بدون نگرانی بابت برند تلویزیون تان، با تیم پاراتک تماس بگیرید.

چرا تعمیر تلویزیون در کوهسنگی را از تیم پاراتک دریافت کنیم؟

تکنسین های گروه فنی پاراتک می توانند با نهایت صبر و حوصله، پس از بررسی تلویزیون، مشکل را شناسایی کرده و با شما درمیان بگذارند. پس از شناخت مشکل، انواع روش های تعمیر یا تعویض قطعه و به صرفه ترین و بهترین روش ها جهت حل مشکل را برای شما بازگو خواهند کرد. در نهایت تصمیم گیرنده شما خواهید بود و مطابق با تصمیم شما، مشکل برطرف خواهد شد.

امکان دریافت خدمات سریع و باکیفیت از دیگر ویژگی های ماست. ما می توانیم از نزدیک ترین شعبه به مشتریان مان خدمت رسانی کنیم و در اسرع وقت تلویزیون شما را همچون روز اول، صحیح و سالم تحویل تان دهیم.

تعمیرات تلویزیون شاندیز در مشهد

دیگر نیازی نیست برای تعمیر تلویزیون هوشمند خود در شاندیز این همه راه تا خیابان سعدی مشهد بروید و به دنبال یک مرکز خدمات فنی تلوزیون خوب بگردید.

دیگر نیازی نیست برای تعمیرات تلویزیون هوشمند خود به دنبال نماینگی خدمات پس از فروش برند تولید کننده تلویزیون خود بگردید، ما در پاراتک همه نوع تلویزیون هوشمند با هر مارک و برندی را در منزل شما تعمیر می‌کنیم.

سالم مثل روز اول با خدمات تعمیرات تلویزیون شاندیز مشهد در منزل پاراتک

تعمیر تلویزیون در منزل شاندیز با پاراتک

اگر ساکن شاندیز هستید و تلویزیون تان دچار نقص فنی شده با یک تماس تلفنی یا ثبت سفارش اینترنتی در شاندیز، تکنسین های فنی تعمیرات تلوزیون هوشمند پاراتک را به خانه خود دعوت کرده و تلوزیون خود را سالم مثل روز اول از آنها تحویل بگیرید.

شماره تماس: 09333222600 , 051-35022000

ثبت سفارش آنلاین

تلویزیون برای ایجاد سرگرمی در خانه یکی از ضروری ترین وسایل به شمار می‌رود. اگر تلویزیون دچار مشکل شود و از مدار لوازم خانگی منزل شما خارج شود به حق جای خالی آن محسوس است. در مشهد خیابان سعدی به مرکز فروش و خدمات پس از فروش انواع لوازم صوتی و تصویری معروف است. مشهدی‌ها در هر نقطه‌ای از این کلان شهر که ساکن باشند می‌دانند که برای تعمیر تلوزیون هوشمند خود باید به خیابان سعدی مراجعه کنند. این داستان برای مناطق و شهرهای کوچک اطراف مشهد نیز صادق است.

ساکنین شاندیز و طرقبه با آن حجم ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به مشهد همیشه با چالش‌های بسیاری برای رفت‌ و آمد به مشهد دچار هستند.

حالا تصور کنید که در یک بازه زمانی منتهی به تعطیلات آخر هفته با خرابی تلویزیون مواجه شدید. با نمایندگی خدمات پس از فروش تلوزیون‌تان تماس می‌گیرید به علت تعطیلات پاسخگو نیستند.

در کوچه پس از کوچه های شاندیز به دنبال یک مرکز فنی تعمیرات تخصصی تلویزیون می‌گردید همه جا تعطیل است.

در چنین حالتی چاره کار یا بهتر است بگوییم معجزه کار شما مراجعه به وب سایت Paratek.ir تماس با 09333222600 است. تیم پشتیبانی و فنی پاراتک با یک تماس در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تلویزیون شما را تعمیر می‌کنند.

خدمات تعمیرات تلویزیون شاندیز پاراتک شامل چه مواردی است؟

گروه تخصصی پاراتک از سال 1386 فعالیت رسمی خود را در زمینه خدمات تخصصی تعمیرات و نصب انواع های ال سی دی و ال ای دی در مشهد آغاز کرد و در حال حاضر مفتخر است تا تمامی مناطق اطراف مشهد را تحت پوشش خدمات در محل خود قرار دهد. خدمات تیم فنی و متخصص پاراتک شامل موارد زیر می‌شود:

  • نصب انواع تلویزیون هوشمند ال سی دی و ال ای دی
  • عیب یابی و رفع ایراد انواع تلویزیونهای هوشمند ال سی دی و ال ای دی
  • تعویض قطعات شامل صفحه نمایش، کنترل از راه دور، برد

تعمیرات تلویزیون شاندیز پاراتک چه مارک هایی را تحت پوشش قرار می دهد؟

اگر ساکن شاندیز و حوالی آن هستید و تلویزیونی از یکی از مارک‌های نام برده در زیر دارید برای تعمیرات فنی و تخصصی آن می‌توانید روی تیم پاراتک حساب کنید.

  • سامسونگ
  • ال جی
  • سونی
  • پاناسونیک
  • فیلیپس
  • هایسنس
  • ایکس ویژن
  • توشیبا
  • دوو
  • شیائومی
  • جی پلاس
  • TCL
  • اسنوا
  • شهاب
  • مجیک

چرا تعمیر تلویزیون در شاندیز را به پاراتک بسپاریم؟

پاسخ این سوال واضح است. آیا اینکه در منزل‌تان بنشینید و بدون صرف وقت در ترافیک‌ های سنگین و تحمل سختی حمل و نقل تلویزیون ، یک تعمیرکار حرفه ای با بهره گیری از کلیه تجهیزات فنی روز دنیا در مکان مورد نظر شما حاضر شده و تلویزیون تان را مثل روز اول سالم و بی نقص به شما تحویل دهد تجربه ارزشمندی نیست؟

قطعا این تجربه بسیار لذت بخش و قابل توصیه به دیگران است و همین توصیه هاست که پاراتک را روز به روز شناخته شده تر می کند.

تیم فنی پاراتک متشکل از نخبگان عرصه تعمیرات لوازم خانگی با برخورداری از تجهیزات مدرن و قطعات مورد نیاز از برندهای مختلف حاضر هستند تا در مکان دلخواه شما به تعمیر تلویزیون های شما بپردازند.

تعمیر تلویزیون در شاندیز با پاراتک نشان از توسعه روز افزون خدمات فنی آنلاین در کشورمان ایران به مشار می رود.

نحوه ثبت سفارش خدمات تعمیرات تلویزیون شاندیز با پاراتک

برای ثبت سفارش آنلاین خدمات تعمیر تلویزیون شاندیز در منزل با پاراتک کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  1. با شماره های زیر تماس بگیرید:

واحد های پذیرش تلفنی:

  • وکیل آباد : ۳۵۰۲۲۰۰۰
  • معلم : ۳۶۰۴۴۰۰۴
  • سجاد : ۳۶۰۵۶۰۰۶
  • امام رضا : ۳۳۴۳۹۷۹۹
  • سر پرست واحدین سیار : ۰۹۳۳۳۲۲۲۶۰۰
  1. با مشاوران ما کلیه ایرادات تلویزیون تان را تلفنی در میان بگذارید. دقت کنید که چیزی را از قلم نیندازید.
  2. ثبت کلیه اطلاعات و آدرس محل مورد نظر برای مراجعه تکنسین
  3. پرداخت هزینه به صورت حضوری یا آنلاین

شاندیزی‌های عزیز:

برای برخورداری از خدمات تخصصی تعمیرات تلویزیون شاندیز در مشهد می‌توانید همه جوره روی پاراتک حساب کنید.

 

تعمیرات تلویزیون شاندیز مشهد با بیش از 30 سال تجربه آماده ارائه خدمات تعمیر تلویزیون در محل شما می باشد. ما مفتخریم که با دارا بودن تیم تخصصی الکترونیک و انفورماتیک حرفه ای، می توانیم انواع مشکلات تلویزیون شما را به سرعت تشخیص داده و نسبت به برطرف کردن آن در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام نماییم. وجه تمایز ما تسلط بالای کارشناسان ما به انواع مشکلات تلویزیون های برند های مختلف موجود در بازار است. تکنسین های ما با آخرین تکنولوژی های ساخت تلویزیون آشنا هستند و در کنار آن با دارا بودن تجربه کافی، می توانند به راحتی مشکلات تلویزیون شما را در محل شما برطرف نمایند.

پس از ثبت سفارش خدمات تعمیر تلویزیون ال سی دی و ال ای دی در منزل، نیروهای مجرب ما به همراه قطعات مورد نیاز در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام خواهند شد. قیمت های ما کاملا رقابتی و براساس میزان کار بر روی دستگاه شما محاسبه خواهد شد. هزینه تعمیر دستگاه بلافاصله پس از بررسی دقیق به شما اعلام شده و در صورت رضایتمندی، می توانید خدمات مورد نظر خود را به سرعت دریافت نمایید.

شاندیز مشهد کجاست؟

شاندیز مشهد کجاست؟

 

شاندیز یکی از بخش های تاریخی مشهد است که به دلیل دارا بودن آب و هوای معتدل، طبیعت بسیار زیبا و باصفایی دارد. منطقه شاندیز ارتفاعی معادل 1400 متر از سطح دریا دارد. شاندیز در ۱۵ کیلومتری شمال غربی شهر مشهد واقع شده است. امروزه این منطقه علاوه بر دارا بودن مناظر زیبا، با ایجاد امکانات رفاهی متعدد، مورد استقبال تعداد زیادی از زائرین و مجاورین حرم علوی قرار گرفته است.

گفتنی است که نام این محله در سال های دور، شاه دژ به معنای شاه قلعه بوده است. در گذشته مردم برای در امان بودن از دست راهزنان، در این بخش ساکن می شدند. رفته رفته نام این منطقه به شاندیز تغییر یافته است. این شهرستان یکی از دیدنی ترین ییلاقات مشهد است که در نزدیکی دامنه رشته کوه های بینالود قرار دارد.

محدوده شاندیز از اطراف به بخش های زیر محدود شده است:

  • از شمال به میان ولایت
  • از جنوب با شهرستان نیشابور
  • از شرق با طرقبه
  • از غرب با گلمکان و گلبهار

نحوه دسترسی به شاندیز مشهد

همانطور که گفته شد، محدوده شاندیز مشهد به دلیل آب و هوای خوبی که دارد، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. همین موضوع سبب شده تا دسترسی مناسبی برای این منطقه ایجاد شود.

دسترسی به شاندیز با خودروی شخصی: برای رفتن به شاندیز با خودروی شخصی می توانید ابتدا خود را به میدان وکیل آباد برسانید و از آن جا مستقیما جاده شاندیز را طی کنید.

دسترسی به شاندیز با مترو: برای رفتن به شاندیز با مترو نیز می توانید از خط 1 مترو مشهد استفاده کرده و در ایستگاه وکیل آباد پیاده شوید. سپس از طریق تاکسی یا اتوبوس خود را به این محله برسانید.

دسترسی به شاندیز با اتوبوس: خطوط اتوبسرانی 121، 123 و 124 به راحتی می توانند در رفتن به شاندیز با اتوبوس به شما کمک کنند.

دسترسی به شاندیز با تاکسی: برای رفتن به شاندیز با تاکسی نیز می توانید از تاکسی های واقع در نزدیکی ایستگاه وکیل آباد به مقصد شاندیز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *