اگر تازه عروس و داماد هستید و به دنبال یک تلویزیون خوب برای جهیزیه می گردید و از طرفی قیمت مناسب بودن آن برایتان خیلی مهم است و از طرف دیگر می خواهید از کیفیت خوبی هم برخوردار باشد در این مقاله از سایت پاراتک همراه ما باشید. اگر هم بعد از چند سال زندگی حالا وقت تعویض تلویزیون تان فرا رسیده است و می خواهید یک تلویزیون درجه یک بخرید تا برای چند سال دیگر شما را از خرید این کالا آسوده خاطر نماید باز هم در این مطلب با ما باشید. در این مقاله قرار است بگوییم که متناسب با بودجه ای که دارید، خرید تلویزیون ایرانی یا خارجی برای شما بهتر است.

خرید تلویزیون ایرانی یا خارجی؟

اگر این سوال را سال ها پیش می پرسیدید پاسخ آن را قاطعانه به سود تلویزیون های خارجی می دادیم اما طی سال های اخیر برندهای نام آشنای زیادی در ایران در حال فعالیت هستند و توانسته اند تولیدات با کیفیتی را روانه بازار کنند. با این حساب پاسخ این سوال دقیقا به میزان بودجه ای که برای خرید تلویزیون کنار گذاشته اید وابسته است. اگر محدودیت بودجه ندارید و به دنبال تجربه کیفیتی فراتر از تصور هستید، بی شک خرید تلویزیون از مارک های برندی همچون سونی، الجی و سامسونگ را به شما توصیه می کنیم اما اگر به دنبال کیفتی مطلوب با قیمتی مناسب هستید بی تردید تجربه مارک های ایرانی و حمایت از کالای داخلی گزینه ایده آلی است. قطعا تا اینکه بخواهیم با چشمانی بسته بگوییم خرید تلویزیون ایرانی را جایگزین 100% تلویزیون های خارجی کنید هنوز راه کوتاهی در پیش است اما در حال حاضر برندهای ایرانی نیز توانسته اند محصولات خوبی را تولید کنند که بتواند نیاز جامعه را برطرف نماید و کشور را وابسته محصولات خارجی نکند.

تلویزیون ایرانی یا خارجی بخریم؟
تلویزیون ایرانی یا خارجی بخریم؟

اگر محدودیت بودجه ندارید، تلویزیون خارجی بخرید

همانطور که در هرجای دنیا که باشید هیچ فرشی فرش ایران نمی شود، هیچ کیفیتی در دنیای لوازم صوتی و تصویری به برند سونی و در مرحله بعد سامسونگ نمی رسد. نکته ای که در این بین بسیار حائز اهمیت است این است که خرید تلویزیون خارجی به نوسانات نرخ ارز و سیاست های روابط خارجی کشور با کشورهای تولید کننده نیز وابسته است.

بنابراین گاهی ممکن است محدودیت بودجه نداشته باشید اما باز هم نتوانید به دلایلی از جمله تحریم، تلویزیون دلخواه خود را در بازار ایران پیدا کنید. گاهی هم ممکن است، یک تلویزیون را با قیمتی حدود 10 میلیون تومان زیر نظر داشته باشید اما تا هفته آینده که قصد خرید قطعی آن را دارید 15 میلیون شده باشد. این داستان در بازار خرید لوازم خارجی بسیار دیده شده و متاسفانه تجربه خرید را برای مشتریان ناخوشایند می کند.

در بازار تلویزیون های خارجی پرفروش ترین مارک، مارک سامسونگ و بعد از آن مارک های سونی، ال جی، تی سی ال، شیائومی وهایسنس است.

تلویزیون ایکس ویژن، برندی ایرانی و پرفروش

اگر در خرید جهیزیه که شامل کالاهای متعددی می شود بودجه محدودی برای تلویزیون در نظر گرفتید پیشنهاد می کنم مستقیم به سراغ خرید تلویزیون ایرانی ایکس ویژن بروید. این برند را شرکت نام آشنای مادیران در سال 1385 تاسیس کرده است و طی این سال ها توانسته رضایت مشتریان ایرانی بسیاری را در بازار از آن خود نماید. کیفیت تصویر مطلوب، خرابی کم، زیبایی ظاهری، قیمت مناسب، در دسترس بودن قطعات و تعمیر ساده، همه و همه از جمله عواملی هستند که خرید تلویزیون ایرانی ایکس ویژن را در بین مشتریان گسترش داده اند. این برند در دو نوع تلویزیون معمولی و هوشمند محصول تولید نموده است که از جمله امکانات تلویزیون هوشمند ایکس ویژن هوشمند نیز می توان به پشتیبانی از سیستم عامل اندروید، قابلیت اتصال به اینترنت، برخورداری از پورت های USB و HTMI اشاره کرد.

جای خالی ال جی را با تلویزیون جی پلاس پر کنید

بعد از تحریم و کم شدن یا بهتر است بگوییم نایاب شدن تلویزیون ال جی در بازار شرکت گلدیران توانست با ارائه تلویزویون جی پلاس تا حدی جای تلویزیون های محبوب ال جی را در بازار پوشش دهد. این مارک ایرانی در ابعاد مختلف و با امکانات مطلوبی در بازار داخل به تولید تلویزیون می پردازد و شما با هر بودجه ای که داشته باشید به راحتی می توانید یک تلوزیون زیبا و با کیفیت داخلی بخرید.

تلویزیون ایرانی یا خارجی ؟
تلویزیون ایرانی یا خارجی ؟

برای خدمات پس از فروش روی پاراتک حساب کنید

از هر مارکی که تلویزیون خریدید چه ایرانی و چه خارجی ما برای ارائه خدمات پس از فروش از جمله نصب، سرویس و تعمیر کنارتان هستیم. اگر تلویزیون سامسونگ یا ال جی خریداری کرده اید و به دنبال یک مرکز فنی مطمئن برای خدمات پس از فروش می گردید کافی است در مرور گر خود عبارت نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی مشهد یا نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد را جستجو کنید. در صدر صفحه نمایش خود در موتور جستجو گر گوگل نام شرکت پاراک را خواهید دید. کافی است یا روی فرم ثبت سفارش کلیک کنید یا درخواست چت آنلاین بدهید و یا با ما تماس بگیرید، در کوتاه ترین زمان ممکن تیم فنی پاراتک برای رفع سوالات یا مشکلات شما پاسخگو خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *