اکثر کسانی که تلویزیون آن‌ها با مشکل روبرو می‌شود، به فکر تعویض آن با مدلی جدید می‌افتند اما این امر بسیار هزینه‌بر است. شما می‌توانید معایب تلویزیون خود را با هزینه‌ای معقول برطرف کرده و مجدداً از آن استفاده کنید. فقط باید آن را به بهترین مرکز برای تعمیر بسپارید. ما در بهترین مرکز تعمیر تلویزیون در مشهد از قطعات اورجینال و پرسنلی متخصص برای عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون شما استفاده می‌کنیم. همچنین تعمیرات انجام شده را ضمانت خواهیم کرد. در ادامه شما را با رایج‌ترین عیوب تلویزیون و هر آنچه که باید درباره انتخاب مرکز مناسب تعمیرات بدانید، آشنا می‌کنیم.

مشکلات رایج در تلویزیون‌ها چیست؟

در این بخش قصد داریم تا رایج‌ترین مشکلاتی که در تلویزیون به وجود می‌آید و علت بروز آن را به شما معرفی کنیم. برخی از مشکلات رایج در تلویزیون‌ها عبارت‌اند از:

  • خاموش شدن پس از نمایش لوگو: اگر به محض روشن کردن و نمایش لوگو، تلویزیون شما خاموش می‌شود احتمالاً مین برد آن خراب شده است. مین برد در تلویزیون بین قسمت‌های مختلف هماهنگی ایجاد می‌کند. پس اگر تلویزیون شما به طور مکرر خاموش و روشن می‌شود باید مین برد آن را تعمیر یا تعویض کرد.
  • پخش صدا و قطع تصویر: اگر تلویزیون شما صدا را پخش می‌کند اما هیچ تصویری را نمایش نمی‌دهد، به احتمال زیاد بک‌لایت آن مشکل پیدا کرده است. این قطعه نور پشت صفحه تلویزیون را تأمین می‌کند. پس اگر با مشکلی روبرو شود تصویر تلویزیون قطع می‌شود. از آنجایی که در تلویزیون‌های ال‌سی‌دی از لامپ فلورسنت استفاده می‌شود، گرمای بیشتری در آن‌ها تولید شده و در نتیجه امکان صدمه دیدن بک‌لایت بیشتر است. بنابراین تلویزیون‌های ال‌سی‌دی نیاز بیشتری به تعویض بک‌لایت پیدا می‌کنند.
  • خاموش شدن ناگهانی تلویزیون: قطعه‌ای که در تلویزیون وظیفه روشن نگه داشتن و برق‌رسانی قطعات مختلف را بر عهده دارد، پاور بورد نامیده می‌شود. اگر نوسانات برق در ناحیه شما زیاد باشد، این قطعه آسیب دیده و در نتیجه تلویزیون به صورت ناگهانی خاموش می‌شود. برای این کار باید تمامی خازن‌هایی که در آن وجود دارند تعمیر یا تعویض شوند.
  • قطعی صدا: اگر تلویزیون شما تصویر را پخش می‌کند اما صدایی از آن شنیده نمی‌شود ابتدا باید کابل‌های مربوط به خروجی صدا را چک کنید. اگر مشکلی نداشتند باید بلندگوها عیب‌یابی شده و در صورت نیاز تعمیر شوند. اگر باز هم مشکل رفع نشد مین برد باید توسط بهترین مرکز تعمیر تلویزیون در مشهد بررسی شود.
  • روشن نشدن تلویزیون: اگر تلویزیون شما روشن نمی‌شود به احتمال خیلی زیاد برد اصلی آن دچار آسیب شده است. این قطعه قابل‌تعمیر نیست و معمولاً برای رفع این مشکل باید برد اصلی را تعویض نمود.
  • ایجاد خطوط در تصویر: اگر خطوط عمودی یا افقی در تصویر تلویزیون شما به وجود آمده‌اند باید به ترتیب پاور برد، بک‌لایت یا در نهایت برد اصلی را بررسی کرد. این مشکل نیز از رایج‌ترین ایراداتی است که در تلویزیون‌های مختلف به وجود می‌آید.
  • شکستن صفحه‌نمایش: اگر نمایشگر تلویزیون شما شکسته است باید پنل آن را تعویض کنید. از آنجایی که قیمت پنل بسیار زیاد است، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای تعویض پنل، تلویزیون جدید را خریداری کنند.

تعمیرات تلویزیون

تعمیر برندهای گوناگون تلویزیون

فرقی نمی‌کند تلویزیون شما یکی از تولیدات داخلی باشد یا از میان محصولات وارداتی، تلویزیون خود را انتخاب کرده باشید ما می‌توانیم همه این تلویزیون‌ها را با بهترین قطعات و در کوتاه‌ترین زمان برای شما تعمیر کنیم. به همین دلیل به بهترین مرکز تعمیر تلویزیون در مشهد تبدیل شده‌ایم. ما خدمات تعمیر تمام برندهای مطرح مانند سونی، سامسونگ، ال‌جی، پاناسونیک، شارپ، توشیبا، ایکس‌ویژن، مارشال و هزاران نام آشنای دیگر را به شما ارائه می‌دهیم.

معرفی بهترین مرکز تعمیر تلویزیون در مشهد

حتماً شما هم برای تعمیر تلویزیون خود تعمیرگاه‌های مختلف را جستجو کرده و با نام‌های متعددی روبرو شده‌اید. ما در پاراتک تخصصی‌ترین تعمیرات را به شما ارائه می‌دهیم به خاطر همین به بهترین مرکز تعمیر تلویزیون در مشهد تبدیل شده‌ایم.

کارشناسان ما ابتدا سلامت تمام قطعات را بررسی کرده و سپس عیب‌یابی تلویزیون را انجام می‌دهند. اگر نیاز باشد قطعه تعویض شود از قطعات اورجینال استفاده کرده و با مهارتی که دارند، آن را جایگزین نمونه خراب شده می‌کنند.

عیب‌یابی و تست سلامت قطعات مختلف با استفاده از تجهیزات مدرن و به‌روز انجام می‌شود. تعمیرکاران ما تعمیر قطعات خراب را در اولویت قرار می‌دهند. اگر این شیوه جواب نداد آنگاه قطعه را با نمونه جدید جایگزین می‌کنند. پس از اتمام کار، مشتری می‌تواند سلامت تلویزیون را بررسی کرده و سپس مبلغ موردنظر را به تعمیرکار بپردازد. ما هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و منصفانه‌ای را از شما دریافت می‌کنیم.

ارائه خدمات تعمیر تلویزیون به تمام نقاط مشهد

در هر منطقه‌ای از مشهد که سکونت دارید می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و تلویزیون خراب خود را برای تعمیر به ما بسپارید. زندگی بدون این جعبه جادویی امکان‌پذیر نیست. پس اگر مشکلی برای آن پیش آمده سریعاً آن را تعمیر کنید.

ما به شما این قول را می‌دهیم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن ایرادات به وجود آمده را رفع کرده و تلویزیون شما را صحیح و سالم به شما بازگردانیم. عیب‌یابی و رفع مشکلات با استفاده از تجهیزات روز دنیا انجام می‌شود. ما دقت را فدای سرعت نکرده و تمام تلاش خود را برای کسب رضایت مشتریان انجام می‌دهیم.

تعمیرات تلویزیون

لیست هزینه‌های تعمیر تلویزیون

همان‌طور که می‌دانید هزینه تعمیرات تلویزیون مشهد اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا شما باید تصمیم بگیرید که تلویزیون موجود را تعمیر کرده یا مدلی جدید را خریداری کنید. برای این کار ابتدا باید مشکل شما مشخص شود. ممکن است با تعمیر برخی از قطعات، مشکل به وجود آمده رفع شود اما اگر نیاز به تعویض قطعات باشد باید هزینه بیشتری برای حل آن بپردازید.

بسیاری از مشکلات رایج در تلویزیون‌های ال‌سی‌دی و ال‌ای‌دی با تعمیرات برطرف می‌شود اما اگر این امکان وجود نداشته باشد کارشناسان ما آن را به اطلاع شما می‌رسانند. ما در بهترین مرکز تعمیر تلویزیون در مشهد افتخار داریم تا مشکلات تلویزیون را به صورت دائمی حل کنیم. پس اگر راهی برای رفع مشکل به صورت دائمی وجود نداشته باشد، آن را به مشتری اطلاع می‌دهیم.

سخن آخر

فراموش نکنید که تعمیر تلویزیون مسئله بسیار مهم است و باید آن را به مرکز معتبر سپرد. در غیر این صورت ممکن است تلویزیون شما آسیب جدی دیده و دیگر قابل‌تعمیر نباشد. ما در مجموعه پاراتک به عنوان بهترین مرکز تعمیر تلویزیون در مشهد آماده ارائه خدمات به شما هستیم. شما می‌توانید با مراکز وکیل‌آباد، معلم، سجاد و امام رضا تماس بگیرید. البته واحدهای سیار نیز آماده ثب سفارش شما هستند. ما در خیابان امام خمینی ۴۶، پلاک۳ نیز منتظر دریافت سفارش تعمیرات شما به صورت حضوری هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *