تعمیرات تلویزیون آزادشهر مشهد

تعمیرات تلویزیون آزادشهر مشهد یکی از خدماتی است که با رشد و توسعه این منطقه، نیاز به آن بیش از پیش احساس می شود. ما به عنوان بهترین مرکز تعمیر تلویزیون در مشهد تلاش می کنیم تا خدمات مختلف نصب و تعمیر انواع تلویزیون را به همشهریان خود ارائه نماییم.

ما با دارا بودن تکنسین های در دسترس و حرفه ای می توانیم انواع مشکلات به وجود آمده در تلویزیون های شما را در زمانی کوتاه تشخیص داده و نسبت به رفع آن ها اقدام نماییم. ما امروزه با ارائه خدمات آنلاین تعمیر تلویزیون ال سی دی و ال ای دی در شهر مشهد توانسته ایم همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی گام برداریم و خدمات خود را متناسب با نیاز های روز جامعه آپدیت نماییم. شما می توانید جهت دریافت هرگونه خدمات تعمیر تلویزیون ال ای دی یا ال سی دی خود در مشهد با مراجعه به پرتال ما به راحتی و تنها با چند کلیک، خدمت مورد نیاز خود را ثبت نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن تکنسین های ما را در محل خود دریافت نمایید.

آزادشهر مشهد کجاست؟

آزادشهر مشهد کجاست؟

آزادشهر در منطقه 11 شهرداری شهر مشهد واقع شده است. این محله یکی دیگر از مناطق خوب شهر مشهد است که در ناحیه 1 شهرداری منطقه 11 قرار دارد. در این منطقه شناخته شده و وسیع مشهد می توانید انواع خانه های قدیمی و آپارتمان های لوکس امروزی را در کنار هم ببینید.

از جمله بلوارهای مهم این منطقه شامل بلوار فرهنگ، بلوار معلم، بلوار فارغ التحصیلان، بلوار جلال آل احمد، بلوار امامت و بلوار وکیل آباد می باشد. خیابان های مهم این محدوده نیز شامل امامت، بیهقی، مدرس و … می باشد.

نحوه دسترسی به آزادشهر مشهد

آزادشهر مشهد از جمله محلات نیمه مدرن شهر مشهد است که دسترسی به آن از طریق مترو، تاکسی، اتوبوس و خودروی شخصی به راحتی امکان پذیر است.

دسترسی به آزادشهر با خودروی شخصی: برای رفتن به آزادشهر با خودروی شخصی می توانید از طریق بزرگراه پیامبراعظم، بزرگراه کلانتری و بزرگراه وکیل آباد اقدام کنید.

دسترسی به آزادشهر با مترو: برای رفتن به آزادشهر با مترو نیز می توانید با استفاده از خط 1 مترو مشهد و پیاده شدن در ایستگاه متروی پارک ملت خود را آزادشهر برسانید.

دسترسی به آزادشهر با اتوبوس: برای رفتن به آزادشهر با اتوبوس نیز می توانید از طریق خطوط اتوبوسرانی مختلف در سطح شهر استفاده نمایید.

دسترسی به آزادشهر با تاکسی: ایستگاه تاکسی امامت و دیگر خطوط تاکسیرانی و تاکسی های خطی نیز در این منطقه حاضر هستند.

مراکز خرید و اماکن مهم

1.بوستان ملت

بوستان ملت آزاد شهر مشهد

پارک ملت یکی از بزرگ ترین بوستان های مشهد با مساحتی بالغ بر ۷۲۰ هزار مترمربع (۷۲ هکتار) است که در محدوده بلوار امامت قرار دارد. این بوستان قدیمی مشهد که تاریخ ساخت آن به سال 1343 باز می گردد، بیش از 35 هزار درخت با قدمت چند ده ساله دارد.

در ضلع شرقی این پارک بزرگ، یک دریاچه قرار دارد. همجواری میدان آزادی با بوستان ملت، باعث شده تا این میدان از گذشته به عنوان فلکه پارک نیز شناخته شود.

زمین‌های ورزشی در ضلع غربی بوستان قرارگرفته اند که بزرگ‌ ترین استخر روباز مشهد را نیز شامل می شود.این استخر با مساحت ۱۲۵۰ مترمربع با گنجایش ۴۰۰ نفر یکی از مهم ترین بخش های این بوستان بزرگ می باشد. علاوه بر این، زمین چمن فوتبال، زمین والیبال، زمین بسکتبال، زمین تنیس و … نیز در پارک ملت مشهد گنجانده شده است. همچنین یک زمین مخصوص پیاده روی و دویدن نیز دورتادور بوستان ساخته شده است.

شهربازی پارک ملت مشهد یکی از مهم ترین بخش های شناخته شده این مجموعه است. این شهربازی در سال 1351 ساخته شده که به عنوان اولین شهربازی شهر مشهد نیز عنوان گرفته است. چرخ ‌و فلک شهربازی پارک ملت مشهد با قطر ۸۰ متر به عنوان بزرگ ‌ترین چرخ و فلک در خاورمیانه و همچنین به عنوان هجدهمین چرخ‌ و فلک مرتفع دنیا شناخته می شود.

وسایل بازی شهربازی بوستان ملت مشهد به 3 دسته زیر تقسیم می شوند:

  • وسایل بازی هیجانی: کشتی دوقلو، پرواز در آسمان، آکروجت فضایی، ترن هوایی، صندلی فضایی، تاپ اسپین، فایربال، گردباد تاب گردان، سورتمه، سالتو، اسکیت بورد و حریم وحشت
  • وسایل بازی خانوادگی: کشتی دوقلو، قطار خانواده، جامپینگ، چرخ ‌و فلک، ماشین برقی و کشتی صبا
  • وسایل بازی کودکان: قطار کودک، تاب کودک، شاتل بس، دنیای حیوانات، آفتاب و مهتاب، موتور کراس و هلی کوپتر

2.تئاتر شهر مشهد

تئاتر شهر واقع در آزادشهر یکی از بخش های مجتمع فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام می باشد. این مجموعه در پارک ملت شهر مشهد واقع شده است. در این مجموعه، علاوه بر چندین سالن تئاتر، یک سالن سینما نیز وجود دارد.

سالن تئاتر شهر واقع در مجموعه امام رضا پارک ملت مشهد، به عنوان سالن اصلی تئاتر شهر شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *