تعمیرات تلویزیون احمد آباد مشهد

تعمیرات تلویزیون احمد آباد مشهد یکی از خدمات اصلی موردنیاز ساکنین مشهد در این محدوده است. ما با سابقه طولانی در زمینه خدمات نصب تلویزیون و همچنین تعمیر انواع تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی می توانیم بهترین خدمات را به شما ارائه نماییم. تمامی هزینه های دریافتی از شما به صورت کاملا منصفانه و با توجه به هزینه های تعمیر و یا تعویض قطعه می باشد.

کارشناسان ما با شرکت در دوره های تخصصی تعمیر تلویزیون با شناخت انواع تلویزیون های قدیمی و جدید، می توانند بهترین خدمات را به شما ارائه نمایند. خدمات ما توسط تکنسین های مجرب در محل شما انجام می شود. ما با ارائه قیمت های مناسب و خدمات باکیفیت سال هاست که در کنار شما هستیم. شما می توانید جهت تعمیر انواع لوازم صوتی و تصویری در احمدآباد شهر مشهد روی ما حساب کنید.

محدوده احمد آباد مشهد کجاست؟

تعمیرات تلویزیون احمد آباد مشهد

احمد آباد یکی از مناطق خوب است که در منطقه 1 شهرداری مشهد قرار دارد. احمدآباد یکی از محلات بالاشهر مشهد محسوب می شود که بافت خانه ها در آن اغلب ویلایی با متراژهای بالا است. در این بخش مشهد شما می توانید بازارها و پاساژ های مختلفی را پیدا کنید که از جمله آن ها می توان به بورس موبایل و بورس پوشاک اشاره کرد. در ایام مختلف سال به خصوص ایام عید این منطقه مشهد، بسیار شلوغ و پر رفت و آمد است.

احمدآباد یکی از خیابان های بزرگ و لوکس مشهد است که اول میدان شریعتی آغاز شده و تا میدان فلسطین امتداد دارد.

از جمله قسمت های مهم محدوده احمدآباد مشهد می توان به ملاصدرا، کالهدوز، بلوار رضا، پرستار، محتشمی، بلوار ابوذر و قائم اشاره کرد. احمد آباد بیشتر بافت اداری- تجاری دارد و بنابراین یکی از محدوده های شلوغ و پر رفت و آمد مشهد است.

بلوار احمدآباد از اطراف به قسمت های زیر محدود می شود:

  • از شمال به خیابان سناباد
  • از جنوب به خیابان کوهسنگی
  • از شرق به میدان شریعتی
  • از غرب به خیابان شهید منتظری و فلسطین

نحوه دسترسی به احمد آباد مشهد

احمدآباد مشهد یکی از مناطق خوب با دسترسی عالی است که به دلیل خطوط مترو، اتوبوس و تاکسی دسترسی مناسبی دارد. همچنین این محدوده به دلیل قرارگیری در شمال شهر تهران و نزدیکی به خیابان های متعدد، با خودروی شخصی نیز به راحتی قابل دسترسی می باشد.

دسترسی به احمدآباد با خودروی شخصی: برای رفتن به احمدآباد با خودروی شخصی می توانید از طریق بزرگراه وکیل آباد و یا جاده سنتو اقدام کنید.

دسترسی به احمدآباد با مترو: برای رفتن به احمدآباد با مترو می توانید از طریق خط 1 مترو مشهد و پیاده شدن در ایستگاه های فلسطین، قائم و یا طالقانی خود را احمدآباد برسانید.

دسترسی به احمدآباد با اتوبوس: برای رفتن به احمد آباد با اتوبوس نیز می توانید از خطوط اتوبوسرانی مختلف در این محدوده استفاده نمایید.

دسترسی به احمدآباد با تاکسی: برای رفتن به احمد آباد با تاکسی نیز می توانید از تاکسی های گذری و یا خطی مناطق اطراف استفاده نمایید.

مراکز خرید و اماکن مهم احمدآباد مشهد

1.پاساژ قسطنطنیه

بازار قسطنطنیه یکی از بازارهای قدیمی و سنتی شهر مشهد است که در محدوده احمدآباد قرار دارد. این پاساژ یکی از مراکز خرید سنتی و قدیمی مشهد است. پاساژ قسطنطنیه با معماری ایرانی خود، از معروف ترین پاساژ های قدیمی مشهد می باشد. حتی برخی از مغازه های این پاساژ، معماری سنتی چوبی خود را حفظ کرده اند و بنابراین با ورود به آن ها حس نوستالژیکی به شما دست خواهد داد.

این پاساژ 2 طبقه دارد که شامل طبقه همکف و منفی یک می باشد. در طبقات این پاساژ می توانید انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لباس مجلسی، مانتو، روسری و شال، کیف و کفش، عینک و ساعت را پیدا کنید.

2. باغ ملک آباد

باغ ملک آباد مشهد

باغ ملک آباد مشهد یکی از باغ های قدیمی و بسیار زیبای مشهد است که مساحت کل باغ 2937700 مترمربع است و به عنوان شش تنفسی مشهد شناخته می شود. این باغ یکی از بزرگ ترین موقوفات آستان قدس رضوی مشهد است. هم اکنون در این باغ درختان متنوع میوه، قنات و چند حلقه چاه و یک فضای گلخانه ای گل و گیاه دایر شده است که نتیجه آن، صد ها تن محصولات و میوه های باغی و گلخانه ای می باشد.

کاخ ساخته شده در این باغ با زیربنای 1387 متر مربع در سال 1354 به دستور حکومت پهلوی توسط یک شرکت فرانسوی انجام شد. کاخ حاضر در این باغ درواقع محل اقامت شاه در هر بار سفر به مشهد بوده است. ظروف حاضر در این کاخ از آلمان و همچنین نقاشی های نصب شده بر دیوار در ان زمان از ایتالیا خریداری شده اند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این کاخ به عنوان باغ موزه ملک آباد آماده بازدید عموم گردید.

3.مرکز تجاری ورسیج

پاساژ ورسیج مشهد یکی دیگر از مراکز خرید محدوده احمدآباد است. در این مرکز خرید مشهد می توانید انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی و همچنین اسباب بازی پیدا کنید. در این مرکز خرید بزرگ مشهد برندهای مختلفی حضور دارند. کافی شاپ ورسیج واقع در این مرکز تجاری نیز همه روزه در خدمت مشتریان این پاساژ می باشد.

4.مجتمع تجاری خورشید

مرکز خرید خورشید مشهد یکی دیگر از پاساژ های محدوده احمدآباد است که با دارا بودن 4 طبقه و 14 واحد تجاری، یکی از بزرگ ترین پاساژ های این محله می باشد. در طبقه منفی یک این پاساژ انواع لباس بچگانه و فروشگاه های سیسمونی حضور دارند. همچنین در این طبقه می توانید فروشگاه های پوشاک بانوان، پارچه فروشی و کفش را نیز ببینید.

در طبقه همکف مجموعه، فروشگاه های شال و روسری، پوشاک بانوان و آقایان، فروشگاه های عطر و ادکلن پیدا می شوند. در طبقه اول، پوشاک بانوان و کودکان، سیسمونی و لوازم تزئینی منزل یافت می شوند. در نهایت در طبقه دوم مجموعه نیز مزون لباس بانوان، فروشگاه های لباس ورزشی و بوتیک های مختلف حضور دارند. همچنین در طبقه دوم مجموعه یک کافی شاپ فعال نیز جهت استراحت بازدیدکنندگان پس از یک روز خرید دلچسب، دایر می باشد.

اگر اهل خرید لوازم و پوشاک برند هستید بهتر است بدانید که در طبقات مختلف مجتمع تجاری خورشید مشهد می توانید فروشگاه های برندهای مختلف روز دنیا نظیر کوتون، دیاموند، منگو، کت و … را پیدا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *