تعمیرات تلویزیون سجاد شهر مشهد

تعمیرات تلویزیون سجاد شهر مشهد به عنوان نمایندگی برندهای سامسونگ، ال جی و سایر برندهای تلویزیون های موجود در بازار، می تواند خدمات مفیدی را به شما ارائه نماید. وجه تمایز ما ارائه تمامی خدمات حرفه ای توسط کارشناسان تعمیرات تلویزیون ال سی دی و ال ای دی می باشد.

ما با دارا بودن کادر متخصص نصب و تعمیرات تلویزیون می توانیم خدمات حرفه ای متناسب با تلویزیون های شما را ارائه نماییم. تمامی خدمات ما به کمک تکنسین های دوره دیده برای برندهای مختلف تلویزیون انجام می شود که شما را بابت تعمیر صحیح آسوده خاطر می کند. تکنسین های ما با شناخت انواع مشکلات رایج تلویزیون های ال ای دی، ال سی دی، پلاسما و … می توانند به سرعت مشکل را شناسایی کرده و درصدد برطرف کردن آن برآیند. خدمات ما در سریع ترین زمان ممکن در محل شما انجام می شود.

محدوده سجاد شهر مشهد کجاست؟

تعمیرات تلویزیون سجاد شهر مشهد

محدوده سجادشهر یکی از مناطق لوکس و اعیان نشین شهر مشهد است که به دلیل قرارگیری در مجاورت باغ بزرگ ملک آباد از آب و هوای خوبی برخوردار است. کوچه ها و خیابان های این محدوده بسیار سرسبز و زیبا هستند و بنابراین تقاضا برای این محله بسیار بالاست. در این محدوده می توانید آپارتمان ها و برج های لوکس زیادی را ببینید.

از جمله خیابان های مهم این محدوده می توان به بزرگمهر شمالی و جنوبی، مولوی (شیخ نمر)، بهارستان، یاسمن، حامد شمالی و جنوبی، شقایق، نیلوفر، بنفشه، میلاد، زنبق و … اشاره کرد. از جمله بلوارهای مهم این محدوده می توان به بلوار خیانف ملک آباد و فردوسی اشاره نمود.

محدوده سجادشهر مشهد از اطراف به بخش های زیر محدود می شود:

  • از شمال به بلوار فردوسی
  • از جنوب به بلوار ملک‌آباد
  • از شرق به بلوار خیام جنوبی
  • از غرب به بزرگراه آزادی

نحوه دسترسی به سجاد شهر مشهد

این محدوده شهر مشهد نیز به دلیل نزدیکی با بزرگراه ها، بلوارها و شاهراه های اصلی مشهد، دسترسی بسیار مناسبی دارد. برای رفتن به محدوده سجادشهر نیز می توانید از طریق اتومبیل شخصی و یا وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید.

دسترسی به سجاد شهر با خودروی شخصی: برای رفتن به سجاد شهر با خودروی شخصی می توانید از طریق بلوار خیام، بلوار ملک آباد، کنارگذر آزادی و بلوار فردوسی اقدام کنید.

دسترسی به سجاد شهر با مترو: برای رفتن به سجاد شهر با مترو می توانید از خط 1 مترو مشهد استفاده کرده و در ایستگاه های خیام یا آزادی پیاده شوید و خود را به محدوده سجاد مشهد برسانید.

دسترسی به سجاد شهر با تاکسی: برای رفتن به سجاد شهر با اتوبوس نیز می توانید از ایستگاه های اتوبوس متعدد در محلات مختلف استفاده کنید.

دسترسی به سجاد شهر با اتوبوس: برای رفتن به سجاد شهر با تاکسی نیز می توانید از تاکسی های گذری این محدوده استفاده نمایید.

مراکز خرید و اماکن مهم سجاد شهر مشهد

1.پارک امین

بوستان امینی یکی از پارک های محدوده سجاد شهر است که علاوه بر دارا بودن فضایی خوب برای خانواده ها، محلی مناسب برای دورهمی ها می باشد. نیمکت های متعدد، آبنما، پوشش گیاهی درختان بلند از جمله ویژگی های این پارک سجاد شهر مشهد است. ساختمان سجاد به عنوان پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات در این پارک مشهد مستقر است.

2.مجموعه ورزشی سجاد

مجموعه ورزشی سجاد در محله سجادشهر مشهد واقع شده است. در این مجموعه ورزشی انواع ورزش های انفرادی و گروهی ارائه می شود.

سیستم های سرمایشی و گرمایشی مناسب، جای پارک کافی، نمازخانه، استخر باسکوی پرش، سونا خشک، سونا بخار، سالن چند منظوره، سالن اختصاصی، فروشگاه، رستوران، اتاق ماساژ، اتاق پزشک، بوفه، کافی شاپ، مشاور تغذیه، زمین چمن طبیعی و زمین چمن مصنوعی از جمله امکانات و ویژگی های این مجموعه ورزشی مشهد می باشد.

زمین والیبال و بسکتبال، باشگاه بدنسازی، زمین روباز تنیس، زمین فوتسال، هندبال و … در این ورزشگاه وجود دارد. آموزش انواع ورزش های رزمی شامل دفاع شخصی، تکواندو، کاراته، کنگ فو، کیو کوشین، بوکس، موی تای کیک بوکسینگ، فول کنتاکت، جودو، نینجوتسو، هنرهای ترکیبی (MMA)، هان مودو، مبارزه آزاد، انشین کاراته، کشتی و … نیز در این ورزشگاه به علاقمندان ارائه می شود. در مجموعه سجاد مشهد همچنین ورزش های آمادگی جسمانی، یوگا، ایرو فیتنس و ورزش هوازی شامل ایروبیک، زومبا، بادی بالانس نیز ارائه می شود.

علاوه بر این ها، در این مجموعه ۸ زمین تنیس خاکی نیز وجود دارد که استانداردهای لازم را دارا بوده و محل مناسبی برای بزرگزاری مسابقات مختلف می باشد. برگزاری کلاس های فوتبال برای رده های سنی مختلف از جمله ویژگی های این مجموعه ورزشی مشهد می باشد.

3.بیمارستان مادر

بیمارستان مادر مشهد

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی و زایشگاه مادر یکی از مراکز مهم محدوده سجاد شهر مشهد است که در سال 1397 به بهره برداری رسید.

این مرکز بهداشتی مشهد در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع و با زیر بنایی بالغ بر ۱۴ هزار متر مربع راه اندازی شد. این بیمارستان با ظرفیتی در مجموع معادل ۲۰۰ تخت بستری برای خدمت به زائران و مجاوران حرم رضوی ساخته شده است.

بخش های مختلف این بیمارستان شامل زنان و مامایی، مغز و اعصاب، ارتوپدی، اورژانس، قلب، جراحی عمومی، جراحی چشم، جراحی اطفال، فیزیوتراپی و اورولوژی می باشد. این بیمارستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده است و ظرفیت ارائه خدمات به 500 هزار نفر را دارا می باشد.

4.بوستان جامی

در محدوده سجاد شهر بوستان های زیادی ایجاد شده است که پارک جامی یکی از آن هاست. پارک جامی در محدوده حامد جنوی 9 واقع شده است. مساحت این بوستان سجاد شهر معادل 8916 مترمربع است که در سال 1379 در این محدوده افتتاح شد. هم اکنون نیز این بوستان یکی از پارک های خوب محله سجاد شهر مشهد می باشد.

5.پارک بنفشه

بوستان بنفشه با مساحتی حدود 4957 مترمربع یکی دیگر از بوستان های محدوده سجاد شهر می باشد. این پارک در سال 1380 در بنفشه 6 تاسیس و راه اندازی شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *