تعمیرات تلویزیون طلاب مشهد

به اطلاع ساکنین محدوده طلاب مشهد می رسانیم که از این پس می توانید برای دریافت خدمات تعمیرات تلویزیون خود، روی خدمات پاراتک حساب کنید.

پاراتک نمایندگی تعمیرات تلویزیون های برندهای مختلف را دارا بوده و می تواند انتظارات شما را به نحو احسن برطرف نماید. تکنسین های ما در تیم پاراتک، به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما هستند.

تعمیرات تلویزیون مطابق با آخرین متدهای روز دنیا با تضمین کیفیت و اصالت قطعات

تعمیر تلویزیون در منزل در محدوده طلاب با پاراتک

در مرکز پاراتک علاوه بر خدمات تعمیر تلویزیون، انواع فعالیت های جانبی نظیر نصب، راه اندازی، سرویس و نگهداری نیز به مشتریان ارائه می شود. خدمات تعمیر تلویزیون در منزل در محدوده حرم المطهر مشهد به مشتریان امکان می دهد تا بدون نیاز به جابجایی دستگاه و بردن تلویزیون به محل تعمیرگاه و آسیب دیدن آن، تمامی خدمات را به راحتی در محل خود، دریافت نمایند.

تمامی خدمات ما با رعایت کامل اصول و دستورالعمل های هر برند ارائه خواهد شد. امنیت بالای خدمات، بدون آسیب رساندن به دستگاه، از دیگر ویژگی های ماست. شما می توانید تعمیرات تلویزیون توسط تکنسین های ما را از نزدیک مشاهده کرده و از انجام صحیح کلیه امور، آسوده خاطر شوید.

خدمات تعمیرات تلویزیون طلاب پاراتک شامل چه مواردی است؟

خدمات تعمیرات تلویزیون طلاب پاراتک شامل چه مواردی است؟

تعمیر تلویزیون در محدوده طلاب شهر مشهد با به کار گرفتن نیروهای فنی و کارآزموده انجام می شود. خدمات تخصصی نصب دیواری یا رومیزی تلویزیون های برندهای مختلف در سراسر شهر مشهد ازجمله فعالیت های ارائه شده توسط ماست.

شناسایی سریع مشکلات تلویزیون و رفع هر چه بهتر آن با استفاده از قطعات اصلی هر برند، از دیگر خدمات ما در تیم پاراتک است. ما با 30 سال سابقه فعالیت، نمایندگی برندهای مختلف و معتبر را دارا هستیم و تکنسین های دوره دیده ای برای هر برند داریم.

سرویس و نگهداری دوره ای تلویزیون شما مطابق با برند و مدل آن از دیگر خدمات ماست. ما همواره تلاش می کنیم تا رضایت مشتریان مان را جلب کرده و خاطری آسوده را برای شان رقم بزنیم.

در مرکز تعمیرات تلویزیون طلاب پاراتک کدام برندهای تلویزیون تعمیر می شود؟

تفاوتی نمی کند که تلویزیون شما داخلی یا خارجی است. تیم پاراتک با کارشناسان خبره خود می تواند هر نوع برند و مدل تلویزیونی را تعمیر کند.

چنانچه تلویزیون شما از هرکدام از برندهای زیر است و مشکلی پیدا کرده، همین حالا با تیم پاراتک تماس بگیرید:

  • ایکس ویژن
  • اسنوا
  • سونی
  • سامسونگ
  • پاناسونیک
  • دوو
  • ال جی
  • تی سی ال
  • فیلیپس
  • مجیک
  • شیائومی
  • هایسنس
  • شهاب
  • شارپ
  • توشیبا
  • جی پلاس

چرا تعمیر تلویزیون در طلاب را از تیم پاراتک دریافت کنیم؟

در مرکز تعمیرات تلویزیون طلاب مشهد به علت برنامه ‌ریزی‌ درست و استفاده از تکنسین های ماهر، پیشرفته ترین خدمات تعمیرات به مشتریان ارائه می شود. تسریع در فرآیند خدمات رسانی و ارزشمند دانستن زمان مشتری از دیگر دلایلی است که باعث می شود مشتریان، همواره ما را انتخاب کنند. ما شعبه های گوناگونی در سراسر مشهد داریم و می توانیم سریع ترین و گسترده ترین خدمات را به شما ارائه نماییم.

 

تعمیرات تلویزیون طلاب مشهد به واسطه‌ دارا بودن تعمیرکاران خبره‌ و همچنین سال ها تجربه فعالیت در زمینه خدمات تعمیر تلویزیون می تواند انواع مشکلات تلویزیون شما را به سرعت شناسایی کرده و درصدد برطرف کردن آن در کوتاه ترین زمان ممکن قدام نماید. ما به عنوان بهترین مرکز تعمیرات و نصب تلویزیون در شهر مشهد با داشتن تکنسین های حرفه ای می توانیم خدمات تعمیرات LED و LCD را با بالاترین کیفیت ارائه نماییم.

متخصصین ما با شناخت دقیق تمامی برندها و مدل های مختلف تلویزیون های جدید و قدیمی از تلویزیون های هوشمند گرفته تا انواع تلویزیون های قدیمی، می توانند مشکلات تلویزیون را به دقت شناسایی نمایند. این موضوع می تواند در هزینه های شما برای رفت و آمد تکنسین های غیر حرفه ای برای بازدید از تلویزیون، صرفه جویی نماید. تکنسین های ما با پیدا کردن سریع مشکل، می توانند به سرعت نسبت به تعمیر اقدام نمایند. تمامی خدمات ما در کوتاه ترین زمان ارائه خواهند شد.

محدوده طلاب مشهد کجاست؟

محدوده طلاب مشهد کجاست؟

محدوده طلاب در منطقه 4 شهرداری مشهد واقع شده است. طلاب در بخش شمال شرقی مشهد قرار دارد و یکی از مناطق تجاری مسکونی شهر مشهد است. محدوده طلاب در گذشته خارج از محدوده شهری بوده و تنها چند روستا را شامل می شده است. تا اینکه آیت الله سبزواری در اواخر دهه 40 شمسی به دلیل افزایش جمعیت طلاب از آستان قدس رضوی تقاضای زمین نمود تا طلبه های علوم دینی بتوانند در آنجا ساکن شوند. آستان قدس رضوی هم زمین های محراب خان وقفی را جهت اسکان طلاب در اختیار ایشان قرار داد. پس از ان، این محدوده با همین نام یعنی طلاب شناخته شد.

از جمله خیابان های اصلی منطقه طلاب مشهد می توان به شهید مفتح، میثم، المهدی شرقی، نبوت و … اشاره کرد. همچنین از جمله بولوارهای مهم این محدوده نیز می توان بلوار ابوریحان، بلوار مفتح و بولوار طبرسی جنوبی را نام برد.

محدوده طلاب از اطراف به بخش های زیر محدود می شود:

  • از شمال به بزرگراه چراغچی و بلوار طبرسی شمالی
  • از جنوب به بلوار وحدت
  • از شرق به بزرگراه بابا نظر و بلوار میامی
  • از غرب به منطقه رسالت

نحوه دسترسی به محدوده طلاب مشهد

جهت رفتن به محدوده طلاب می توانید از مترو و ایستگاه های اتوبوس حاضر در این منطقه استفاده کنید. همچنین وجود بلوارهای مهم در نزدیکی این محدوده و ایستگاه های تاکسی نیز دسترسی به بخش طلاب مشهد را آسان نموده اند.

دسترسی به طلاب با خودروی شخصی: جهت رفتن به طلاب با خودروی شخصی می توانید از بلوار طبرسی جنوبی و بلوار مفتح اقدام کنید.

دسترسی به طلاب با مترو: برای رفتن به طلاب با مترو می توانید از خط 2 مترو مشهد اقدام کرده و در ایستگاه مفتح پیاده شوید.

دسترسی به طلاب با اتوبوس: برای رفتن به منطقه طلاب مشهد با اتوبوس می توانید از ایستگاه اتوبوس بیمارستان هاشمی نژاد و یا ایستگاه اتوبوس میثم تمار 10 و یا حتی ایستگاه اتوبوس چهار راه برق استفاده کنید.

دسترسی به طلاب با تاکسی: برای رفتن به طلاب با تاکسی نیز می توانید از طریق تاکسی های خطی و گذری اقدام کنید.

 

مراکز خرید و اماکن مهم طلاب مشهد

1.بیمارستان شهید هاشمی نژاد

بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد در زمینی به مساحت بالغ بر 43 هزار متر مربع در سال 1333 در محدوده طلاب احداث گردیده است. این بیمارستان در سال 1360 به دانشگاه علوم پزشكي مشهد واگذار شد و تا امروز فعالیت های خود را در بخش های مختلف ادامه داده است. در طول سال های 1360 تا 1368، این بیمارستان پذیرای مجروحین جنگی بوده است. پس از جنگ و تا به امروز، بخش های مختلفی به این بیمارستان اضافه شده اند.

.يمارستان شهيد هاشمي نژاد مشهد (محرابخان) با بخش هاي زايشگاه ، داخلي ، اطفال و اورژانس اسهال و استفراغ شروع به فعاليت نمود.بيمارستان از سال ١٣۶۰ تا ١٣۶٨ پذيراي مجروحين جنگي بود و از سال ١٣۶۴ تا كنون به تدريج بخشهاي متعددي به اين مجموعه اضافه شد. مجتمع فرهنگي هنري هاشمي نژاد مشهد در سال ١٣٧۶ در ضلع شرقي بيمارستان تاسیس شد و در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.

بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد یک بیمارستان دولتی با 320 تخت مصوب و فعال بوده و در بخش های مختلف، خدمات خود را به زائران و مجاوران امام هشتم ارائه می نماید.

از جمله بخش های مختلف این بیمارستان مشهد می توان به بخش جراحي عمومي، قلب، زنان و زايمان، ICU مغزو اعصاب، بخش های ویژه CCU , ICU , MICU، چشم و گوش و حلق و بيني عفوني، اطفال، اورژانس، همودیالیز، ارتوپدی، داخلی، جراحی مغز و اعصاب، انكولوژي و بخش های مختلف بالینی قلب اشاره نمود. همچنین از جمله بخش های پاراکلینیکی فعال در این مجموعه نیز می توان بخش های آزمايشگاه، داروخانه، شیمی درمانی، آندوسکوپی، سي تي اسكن، راديولوژي، اكوكارديوگرافي و تست ورزش را نام برد.

درمانگاه های اورژانس و عمومی این مجموعه نیز در 2 شیفت آماده پذیرش بیماران می باشند.

2. پاساژ کهن مشهد

پاساژ کهن مشهد

مجتمع تجاری کهن یکی از مراکز خرید محدوده طلاب مشهد است که اغلب فروشگاه های آن در زمینه خرید و فروش نقره فعالیت دارند. پاساز کهن که به عنوان پاساژ نقره مشهد نیز شناخته می شود در خیابان مفتح، مفتح هشتم قرار دارد. در این بورس نقره جات مشهد می توانید انواع لوازم و تزئینان ساخته شده با نقره و همچنین انواع زیور آلات نقره را پیدا کنید.

همچنین در مرکز خرید کهن مشهد می توانید علاوه بر نقره جات، کتابفروشی، قطعات و تجهیزات جانبی و … را نیز پیدا کنید.

3.آزمایشگاه جهاد دانشگاهی

آزمایشگاه جهاد دانشگاهی در سال 1360 با هدف خدمت رسانی به تمام اقشار جامعه افتتاح شد. این مجموعه با تعرفه دولتی آماده ارائه خدمات آزمایشی، تشخیصی به بیماران می باشد. در این آزمایشگاه با استفاده از بهترین و جدیدترین دستگاه های آزمایشگاهی، تلاش می شود تا بهترین خدمات به مراجعین محترم ارائه شود.

آزمایشات این مرکز مطابق با استانداردهای بین المللی انجام می شود. جواب آزمایش ها به صورت خودکار از طریق سیستم جوابدهی آنلاین منتقل می شود تا میزان خطاها به صفر برسد. این آزمایشگاه یکی از بهترین آزمایشگاه های موجود در شهر مشهد است که در محدوده طلاب قرار دارد. تیم حرفه ای این مرکز، آماده پذیرش انواع آزمایشات بیماران می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *