تعمیرات تلویزیون کوهسنگی مشهد

مرکز تعمیرات تلویزیون کوهسنگی مشهد با سال ‌ها سابقه درخشان و به کارگیری نیروهای ورزیده و مجرب، در تمامی امور مربوط به تلویزیون های برندهای مختلف در سراسر مشهد مقدس شناخته شده است.

همانطور که حتما می دانید برندهای مختلف تلویزیون های موجود در بازار، نمایندگی های متعددی دارند. پاراتک به عنوان وسیع ترین مجموعه تعمیرات تلویزیون، نمایندگی تمامی برندهای تلویزیون را دارا بوده و با تجربه بیش از 30 سال فعالیت خود، توانسته همواره رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

هر آنچه که از یک نمایندگی تعمیر تلویزیون می خواهید در پاراتک قابل دسترس است.

در مرکز پاراتک تعمیر تلویزیون در منزل کوهسنگی چگونه انجام می شود؟

شعبه کوهسنگی مرکز پاراتک با در اختیار شدن نیروهای زبده و کارآمد، خدمات بی رقیب خود را در محل مشتریان ارائه می دهد. امکان تعمیر تلویزیون در منزل یا محل کار، از جمله ویژگی هایی است که به مشتریان امکان می دهد تا به راحتی تلویزیون خود را درست در مقابل چشمان خود به دست متخصصین حرفه ای تعمیر نمایند.

ما با کوله باری از تجربه و دانش به روز درخصوص انواع تلویزیون ها با برندهای مختلف، می توانیم نگرانی های شما را بابت مشکلات تلویزیون تان درک کنیم. همین موضوع باعث شده تا با اضافه کردن شعبات و تکنسین های کاربلد، سریع ترین خدمات را به مشتریان مان ارائه نماییم.

خدمات تعمیرات تلویزیون کوهسنگی پاراتک شامل چه مواردی است؟

خدمات تعمیرات تلویزیون کوهسنگی پاراتک شامل چه مواردی است؟

شناسایی مشکلات تلویزیون از جمله خدمات ارزشمند ماست. همانطور که حتما می دانید، شناخت دقیق مشکل تلویزیون، در برطرف کردن اساسی آن نقش به سزایی دارد. بنابراین شما می توانید بابت تشخیص درست مشکل توسط تکنسین های ما، آسوده خاطر باشید.

همچنین تعمیر تلویزیون با استفاده از قطعات اصلی و فابریک کارخانه از دیگر ویژگی های ماست. ما می دانیم که تعویض قطعات اصلی هر برند به حفظ کیفیت و طول عمر بیشتر دستگاه کمک می کند. بنابراین بر خود موظف می دانیم که تنها از قطعات اصلی هر برند استفاده کنیم تا از خراب شدن مجدد دستگاه جلوگیری نماییم.

نصب تلویزیون به طرق مختلف رومیزی و یا دیواری از دیگر خدمات ما در پاراتک است. ما در مرکز پاراتک می توانیم تلویزیون های آکبند شما از هر برندی را بازگشایی کرده و به درستی مطابق با سلیقه و نظر شما در بهترین نقطه از محل شما، نصب نماییم.

در مرکز تعمیرات تلویزیون کوهسنگی پاراتک کدام برندهای تلویزیون تعمیر می شود؟

ال جی، سامسونگ، سونی، پاناسونیک، دوو، TCL، شیائومی، بلست، سونیک، سونیا، توشیبا، اسنوا، ایکس ویژن، هایسنس، مجیک، فیلیپس، شهاب، جی پلاس و … از جمله برندهایی هستند که در مرکز پاراتک قابل تعمیر می باشند.

بنابراین چنانچه تلویزیون شما خراب شده، روشن نمی شود یا کار نمی کند، بدون نگرانی بابت برند تلویزیون تان، با تیم پاراتک تماس بگیرید.

چرا تعمیر تلویزیون در کوهسنگی را از تیم پاراتک دریافت کنیم؟

تکنسین های گروه فنی پاراتک می توانند با نهایت صبر و حوصله، پس از بررسی تلویزیون، مشکل را شناسایی کرده و با شما درمیان بگذارند. پس از شناخت مشکل، انواع روش های تعمیر یا تعویض قطعه و به صرفه ترین و بهترین روش ها جهت حل مشکل را برای شما بازگو خواهند کرد. در نهایت تصمیم گیرنده شما خواهید بود و مطابق با تصمیم شما، مشکل برطرف خواهد شد.

امکان دریافت خدمات سریع و باکیفیت از دیگر ویژگی های ماست. ما می توانیم از نزدیک ترین شعبه به مشتریان مان خدمت رسانی کنیم و در اسرع وقت تلویزیون شما را همچون روز اول، صحیح و سالم تحویل تان دهیم.

 

محدوده کوهسنگی مشهد کجاست؟

محدوده کوسنگی مشهد کجاست؟

محله کوهسنگی یکی از محلات خوش آب و هوای شهر مشهد است که در منطقه 8 شهرداری مشهد واقع شده است. محدوده کوهسنگی یکی از محلات با بافت قدیمی شهر مشهد است که با وجود ساخت و ساز آپارتمان ها و برج ها در سال های اخیر، همچنان تعداد خانه های ویلایی در آن بیشتر است. محدوده کوهسنگی یکی از محلات اصیل مشهد است که به دلیل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا علیه اسلام و همچنین بوستان بزرگ و شناخته شده کوهسنگی در آن، یکی از محلات شلوغ و پر رفت و آمد است.

از جمله خیابان های مهم این محدوده می توان به حکیم نظامی، امیرکبیر، ابوذر، طالقانی، عدالت و … اشاره کرد. همچنین از جمله بولوارهای مهم این محدوده نیز می توان به بلوار ناصر خسرو، بلوار رضا و بلوار کوهسنگی را نام برد.

محدوده کوهسنگی از اطراف به بخش های زیر محدود می شود:

  • از شمال به احمد آباد
  • از جنوب به دکتر بهشتی
  • از شرق به بلوار بهار
  • از غرب به پل جمهوری اسلامی

نحوه دسترسی به کوهسنگی مشهد

برای رفتن به کوهسنگی از هر نقطه شهر مشهد می توانید از خودروهای شخصی و یا وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. محدوده کوهسنگی به دلیل دارا بودن خطوط اتوبوسرانی و خطوط مترو یکی از محلات با دسترسی عالی می باشد.

دسترسی به کوهسنگی با خودروی شخصی: برای رفتن به کوهسنگی با خودروی شخصی می توانید از میدان جمهوری اسلامی، بزرگراه سردار سلیمانی، بلوار بهار، بلوار احمد آباد بلوار ملاصدرا اقدام کنید.

دسترسی به کوهسنگی با مترو: برای رفتن به کوهسنگی با مترو می توانید از خط 2 مترو مشهد استفاده کرده و در ایستگاه کوهسنگی پیاده شوید.

دسترسی به کوهسنگی با اتوبوس: ایستگاه های اتوبوس چهار راه الندشت، کوهسنگی 24، شهید بهشتی 51 و ملاصدرا 22 شما را به راحتی به محدوده کوهسنگی می رسانند.

دسترسی به کوهسنگی با تاکسی: برای رفتن به کوهسنگی با تاکسی نیز می توانید از ایستگاه های تاکسی های خطی و یا تاکسی های گذری کوهسنگی استفاده نمایید.

مراکز خرید و اماکن مهم کوسنگی مشهد

1.بوستان کوهسنگی

بوستان کوهسنگی

بوستان کوهسنگی یکی از بوستان های شناخته شده مشهد است که علاوه بر ساکنین مشهد، برای زائرین این شهر زیارتی کشور ایران نیز شناخته شده می باشد. این پارک مثلثی شکل چیزی حدود 20 هزار متر وسعت دارد. بوستان کوهسنگی یکی از جاذبه های قدیمی و پرطرفدار مشهد است که به عنوان دومین بوستان بزرگ مشهد نیز شناخته می شود.

وجه تسمیه نام بوستان کوهسنگی به دلیل قرارگیری این بوستان در میان دوقله از رشته کوه های بینالود است. از جمله امکانات این بوستان بزرگ مشهدالرضا می توان به استخر، کالسکه سواری، رستوران های سنتی، غرفه های نمایشگاهی، فروشگاه های سوغاتی، نشیمن گاه ها، موزه، مرکز خرید و همچنین زمین های بازی اشاره نمود. از ویژگی های این پارک نیز می توان آبنماها، قنات، نصب مجسمه های شیر سنگی و سماور، جدول کشی خیابان ها، نرده کشی، درخت کاری، گل کاری و … را نام برد.

برای رفتن به بالای کوه و مشاهده نمای شهر مشهد و حرم مطهر امام هشتم، می توان از طریق مسیر پلکانی کوه شرقی اقدام نمود که طولی معادل 1300 متر با 3 پلکان دارد.

در بخش جنوبی پارک، یک دریاچه مصنوعی با امکان قایق سواری وجود دارد. در یکی از دریاچه های این مجموعه نیز یک فواره آب با ارتفاع زیاد وجود دارد که بر جذابیت ها و زیبایی های این بخش افزوده است. 2 آبشار و جویبارهای مصنوعی نیز از دیگر زیبایی های این پارک بزر مشهد می باشد.

در بخشی از پارک کوهسنگی در سال 1384 یک بازار به عنوان بازار هنر مشهد با 54 مغازه راه اندازی شد. موزه بزرگ خراسان که یکی دیگر از بخش های دیدنی این بوستان است در 12 طبقه با سبک معماری کاخ کلات یا کاخ خورشید نادرشاه تاسیس شده است.

2.باغ آستان قدس رضوی

باغ الندشت یکی از باغ های متعلق به آستان قدس رضوی است که به عنوان یکی از زیر مجموعه های سازمان اقتصادی این استان شناخته می شود. مساحت این باغ چیزی حدود 10 هکتار است که در محدوده خیابان کوهسنگی مشهد قرار دارد. این باغ بزرگ یکی از موقوفات آستان قدس رضوی است که به دلیل حاصل خیز بودن، همه ساله محصولات متنوعی را به ثمر می دهد. این باغ به دلیل دارا بودن شکوفه های درختان مختلف خود، در فصل بهار فضای بسیار سرسبز و زیبایی دارد.

از جمله درختان کشت شده در این باغ بزرگ مشهد می توان به درختا شلیل، سیب، گلابی و … اشاره نمود. شکوفه ها و درختان سرسبز این باغ در فصول مختلف سال، بر زیبایی این محدوده افزوده اند و موجب رضایت خاطر ساکنین و رهگذران می شوند.

باغ الندشت در خیابان کوهسنگی ششم خیابان یاس واقع شده است.

3.باشگاه ورزشی قهرمان

باشگاه ورزشی قهرمان یکی از مجموعه های ورزشی محدوده کوهسنگی مشهد است. این مجموعه به عنوان مدرسه هنرهای رزمی خراسان رضوی نیز شناخته می شود. این باشگاه همه روزه از ساعت 8 صبح تا ساعت 23 فعالیت می کند و پذیرای علاقمندان به رشته های ورزشی رزمی و بدنسازی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *