یکی از خدماتی که بسیاری از مراکز تعمیرات به تازگی آن را به مشتریان خود ارائه می‌کنند، تعمیر تلویزیون در منزل است. در این خدمت سعی شده است تا مشکلات تلویزیون در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شود. بدین ترتیب نیازی نیست شما تلویزیون خود را به مرکز تعمیرات حمل کرده و مجدداً پس از چند روز برای دریافت آن همین مسیر را طی کنید.

کارشناسان و تکنسین‌های متبحر برای تعمیر تلویزیون به محل سکونت شما مراجعه کرده و آن را در منزل شما تعمیر می‌کنند. ممکن است برخی از قطعات نیاز به تعویض داشته باشند، در این صورت کارشناس مجدداً به منزل شما مراجعه کرده و تلویزیون را در اسرع وقت تعمیر می‌کند.

همان‌طور که می‌بینید این روش بسیار ساده آسان و سریع است اما سؤال اصلی اینجاست که تعمیر تلویزیون در منزل چقدر هزینه دارد؟ برای پاسخ دادن صحیح به این سؤال باید برخی از نکات را به شما یادآوری کنیم. در این مطلب توضیحات تکمیلی را به شما ارائه داده و بهترین مرکز برای تعمیر تلویزیون در مشهد را به شما معرفی می‌کنیم.

تعمیر تلویزیون در منزل

هزینه تعمیر انواع تلویزیون در منزل چگونه تعیین می‌شود؟

اگر بخواهیم هزینه ارائه این نوع خدمت را به شما اعلام کنیم باید پارامترهای مختلفی را در نظر بگیریم. برخی از این موارد که بر روی هزینه تعمیر تلویزیون در منزل تأثیر می‌گذارند عبارت‌اند از:

  • نوع مشکلی که برای تلویزیون شما پیش آمده است بر روی هزینه تعمیر آن تأثیر می‌گذارد. برخی از مشکلات با تعمیر قطعات و برخی دیگر با تعویض آن‌ها حل می‌شوند. مشکلاتی که در تلویزیون‌های مختلف پیش می‌آید، ممکن است کوچک یا بزرگ باشد. به طور مثال حل مشکل صدا به مراتب ساده‌تر از تعمیر تلویزیون با پنل آسیب‌دیده است.
  • دومین پارامتری که بر روی هزینه تعمیر تلویزیون مشهد تأثیر می‌گذارد، برند تلویزیون شماست. برخی از برندهای شناخته شده بازار مانند سونی، ال جی و سامسونگ به قطعات اورجینال نیاز دارند و هزینه تعمیر آن‌ها بیشتر خواهد شد.
  • سومین موردی که باید به آن اشاره کنیم، تعمیر قطعات یا تعویض آنهاست. مسلماً اگر قطعات امکان تعمیر داشته باشند، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد تا آنکه نیاز باشد آن‌ها را با لوازم جدید جایگزین کنید. در این موارد علاوه بر اجرت تعمیر قطعات، هزینه‌ای برای تهیه لوازم جدید نیز دریافت می‌شود.

تمامی هزینه‌هایی که از مشتری دریافت می‌شود در فاکتور قید شده و همراه با ضمانت‌نامه تعمیر محصول به شما عزیزان ارائه می‌گردد.

روش تعمیر تلویزیون در محل

اگر شما هم دوست دارید تلویزیون خود را در منزل تعمیر کنید می‌توانید با یکی از مراکز مجاز تماس گرفته و از خدمت تعمیر تلویزیون در منزل آن‌ها استفاده کنید. پس از ثبت سفارش کارشناس این مرکز به محل سکونت شما مراجعه کرده و مشکلات به وجود آمده در تلویزیون را بررسی می‌کند.

کارشناسانی که به منزل شما اعزام می‌شوند همگی باتجربه و متبحر هستند و با استفاده از تجهیزات مختلفی تلویزیون شما را عیب‌یابی می‌کنند. یکی از مهم‌ترین مراحل تعمیر اساسی تلویزیون، تشخیص درست مشکل و پیدا کردن قطعه معیوب است.

پس از آن کارشناس با در نظر گرفتن نوع مشکل و مدت زمانی که برای رفع آن صرف می‌شود، هزینه تعمیر تلویزیون را به شما اعلام می‌کند. اگر نیاز باشد تا برخی از قطعات تعویض شوند، هزینه خرید قطعه جدید نیز در کنار اجرت کار به شما گفته می‌شود.

تنها مراکزی می‌توانند قطعات اصلی تلویزیون را تهیه و برای شما نصب کنند که معتبر باشند. بسیاری از تعمیرکاران از قطعات بی‌کیفیت برای تعمیر تلویزیون شما استفاده می‌کنند. در این حالت ممکن است مشکل به صورت موقت حل شده باشد اما در نهایت کیفیت تلویزیون شما تا حد زیادی کاهش پیدا کند. در این حالت امکان بروز مشکل در آینده وجود دارد به همین دلیل مهم است که بهترین مرکز تعمیر تلویزیون در مشهد را انتخاب کنید، ما درمجموعه پاراتک توانسته‌ایم رضایت تمام مشتریان خود را به دست آورده و توانسته‌ایم به تخصصی‌ترین مرکمز تعمیرات تلویزیون تبدیل شده‌ایم.

مزایای تعمیر تلویزیون در محل سکونت شما

بسیاری از مشتریان نمی‌دانند که تعمیر تلویزیون در محل چه مزیت‌هایی برای آن‌ها دارد، در این بخش می‌خواهیم به برخی از این مزایا اشاره کنیم:

  • گاهی جابه‌جا کردن تلویزیون آسیب‌دیده می‌تواند ایراد آن‌ها را بیشتر کند و باعث بروز مشکلات حادتری شود. این امر در مورد تلویزیون‌های شکسته و آسیب دیده صادق است.
  • بسیاری از قطعاتی که در منزل با تعمیر درست می‌شوند در صورت جابه‌جایی نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. پس بهتر است از خدمات تعمیر تلویزیون در منزل استفاده کنید.
  • هزینه حمل بسیاری از تلویزیون‌ها تا محل تعمیرات بسیار بالاست، در این روش توصیه می‌شود تا از تعمیرکار بخواهید برای رفع مشکلات آن به منزل شما مراجعه نماید.
  • معمولاً تعمیر تلویزیون در محل سکونت شما زمان کوتاه‌تری را به خود اختصاص می‌دهد. پس اگر دوست دارید تلویزیون شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن درست شود باید از خدمات تعمیر تلویزیون در محل استفاده کنید.

تعمیر تلویزیون در منزل

کدام مشکلات تلویزیون را می‌توان در منزل تعمیر کرد؟

در ادامه قصد داریم به برخی از رایج‌ترین مشکلات تلویزیون که حل آن‌ها در منزل نیز امکان‌پذیر است اشاره نماییم:

  • تلویزیون تصویر ندارد اما صدا از آن شنیده می‌شود.
  • تلویزیون صدا ندارد اما تصویر آن پخش می‌شود.
  • دستگاه به صورت ناگهانی خاموش می‌شود.
  • به محض روشن کردن تلویزیون و نمایش لوگو، مجدداً خاموش می‌گردد.
  • تلویزیون به هیچ عنوان روشن نمی‌شود.
  • تصویر تلویزیون شفافیت و وضوح سابق را ندارد.
  • دستگاه تصویر را به صورت دوتایی نمایش می‌دهد.
  • خطوط افقی یا عمودی در تصویر نمایشگر به وجود آمده‌اند.

کلام پایانی

اگر شما هم دوست دارید تلویزیون خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه تعمیر کنید می‌توانید از خدمات تعمیر تلویزیون در محل استفاده کنید. ما در مجموعه پاراتک، تعمیر تلویزیون در مشهد را با بالاترین کیفیت و استفاده از قطعات اورجینال برای شما انجام می‌دهیم.

فرقی نمی‌کند که تلویزیون شما توسط تولیدکنندگان داخلی ساخته شده باشد یا یکی از نمونه‌های وارداتی را خریداری کرده باشید، در هر صورت ما می‌توانیم خدمات تعمیرات آن را در محل سکونت شما انجام دهیم. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز با هزینه منصفانه به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *