نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی مشهد

 

تعمیر تلویزیون ال جی در مشهد با یک کلیک

می خواهید تلویزیون ال جی خود را نصب کنید؟

تلویزیون ال جی شما تصویر ندارد؟ یا اصلا روشن نمی شود؟

روی صفحه نمایش تلویزیون ال جی شما خط مشکی دیده می شود؟ کیفیت تصویر بهم ریخته است؟

تلویزیون الجی شما صدا ندارد؟ می خواهید صدای نلویزیون را به اسپیکر وصل کنید؟

می خواهید تلویزیون ال جی خود را به اینترنت متصل کنید اما نمی شود؟

اگر بنا به هر دلیلی از جمله برخورد اجسام دیگر به صفحه نمایش تلویزیون های LCD یا LED ، نوسانات ولتاژ، ریختن آب و یا مایعات دیگر بر روی آن و یا هر علت دیگری، تلویزیون ال جی شما دچار نقص فنی شده است، به جای متحمل شدن سختی حمل و نقل تلویزیون به تعمیرگاه های ال جی در قسمت های مختلف شهر فقط کافی است در خانه بنشینید و با نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی مشهد پاراتک تماس بگیرید.

پل ارتباطی پاراتک با شما: 35022000 -051

پاراتک نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی مشهد، نزدیک ترین نمایندگی به شما است، در هر نقطه از شهر مشهد که هستید.

مشهدی ها می دانند که خیابان سعدی کجاست. خیابان سعدی در مشهد مرکز فروش و خدمات پس از فروش لوازم صوتی و تصویری و یکی از پرترافیک‌ترین خیابان‌های کلان شهر مشهد از لحاظ رفت و آمد وسایل نقلیه است. به همان اندازه که پیاده‌روی در این خیابان همیشه پر جنب و جوش و پویا لذت بخش است پیدا کردن جای پارک برای خودرو فاجعه به‌شمار می رود.

با این حساب برای مشهدی ها تعمیر تلویزیون ال جی مشهد در منزل آن هم فقط با یک تماس تلفنی برابر است با رهایی از ترافیک سنگین خیابان سعدی و تجربه ای لذت بخش از سرعت در انجام امور روزمره.

تماس با پاراتک

تماس و ثبت درخواست از شما اعزام تکنیسین فنی به مکان مورد نظر شما و تعمیر تلویزیون ال جی از پاراتک

چرا تعمیرات تلویزیون ال جی را به پاراتک بسپاریم؟

چرا پاراتک؟ چطور به پاراتک اعتماد کنیم؟ به هر حال تلویزیون یکی از مهمترین وسایل صوتی و تصویری هر خانه ای به حساب می آید و تعمیر آن بسیار مهم و حساس است، از همین رو افراد عموما پیش از اعتماد به تکنیسین های فنی راجع به آنها به خوبی تحقیق می کنند.

پاسخ واضح است. پاراتک با تکنسین های کارآزموده ای که در زمینه تعمیرات و خدمات فنی تجربه و مهارت بالایی دارند وارد همکاری شده است و اگر هم نیازی به تعویض قطعه باشد، قطعات اصل مارک ال جی را در اخیار تکنیسین های خود قرار می دهد. پس عملا می توانید آسوده خاطر باشید که پاراتک به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیاز شماست.

چرا نمایندگی تعمیرات تلوزیون ال جی مشهد را انتخاب کنیم؟

وجه تمایز پاراتک با دیگر نمایندگی های مجاز در مشهد

برخورداری از تکنیسین های فنی کاربلد و مسلط به برد تلویزیون ال جی ، در اختیار داشتن قطعات تلویزیون ال جی، سرعت در ارسال تعمیرکار و ارائه کار با کیفیت وجه تمایز پاراتک با دیگر نمایندگی های مجاز تعمیر تلویزیون ال جی مشهد است.

ما در پاراتک بهترین تکنسین های فنی از اغلب برندهای معتبر را دور هم جمع کرده ایم تا شما با هر نوع تلویزیونی که دارید اعم از سونی، سامسونگ، ال جی، ایکس ویژن و … به راحتی بتوانید مشکل فنی خود را به پاراتک بسپارید.

تفاوت ما تخصص ماست، ما برای هر برند متخصص ویژه ای در نظر گرفته و با استراتژی او پیش می رویم. در شاخه تعمیرات تخصصی ادعا می کنیم که کیفیت ارائه خدمات ما تضمینی است.

مزایای استفاده از خدمات فنی تلویزیون ال جی پاراتک

اگر کوچک ترین مشکل یا نقص فنی در تلویزیون ال جی شما دیده شد، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدام دیگری تلویزیون را خاموش کرده و فقط با پاراتک تماس بگیرید. چرا؟

  • زیرا تجربه تماس با پاراتک یعنی تجربه یک تماس بدون معطلی، بدون نارضایتی و 100 درصد مطمئن
  • اگر فقط آدرس و مشکل ظاهری تلویزیون ال جی خود را به کارشناسان پاراتک بگویید، زودتر از آنچه که فکرش را کرده بودید تکنسین فنی درب منزل شما حاضر خواهد بود.
  • اگر نیازی به تعویض قطعه باشد کلیه قطعات موجود توسط خود تکنیسن ها تهیه شده و سپس عملیات تعویض روی تلویزیون شما انجام می پذیرد.
  • با تعمیر تلویزیون LG مشهد پاراتک نیازی نیست شما تلویزیون خود را جا به جا کنید و یا به دنبال تعمیرکار حرفه ای بگردید. تکنسین های فنی پاراتک همه کارها را ردیف خواهند کرد.
  • شاید تصور کنید که تعرفه خدمات تعمیر تلویزیون LG مشهد در پاراتک به علت مراجعه حضوری به محل دلخواه مشتری بیشتر از دیگر نمایندگی هاست اما این تصور نیز کاملا اشتباه است. کلیه تعرفه ها در پاراتک وابسته به مشکلاتی است که دامن گیر تلویزیون ال جی شما شده است یا قطعاتی که باید احتمالا تعویض گردد. دستمزد تکنسین نیز بر اساس نرخ نامه ای است که دیگر نمایندگی های مجاز باید از آن پیروی کنند. پس جای هیچ نگرانی نیست.
  • گاهی اوقات مشکل تلویزیون ال جی شما با یک تماس تلفنی حل می شود و نیازی به ارسال تکنسین فنی در محل و پرداخت هزینه از سمت شما نیست. کارشناسان تلفنی پاراتک آماده اند تا به صورت تلفنی نیز مشکلات قابل حل تلویزیون ال جی شما را برطرف نمایند. صبر و شکیبایی، دانش فنی بالا و متانت در کلام از ویژگی های بارز کارشناسان تلفنی پاراتک به شمار می‌رود.
مزایای برخورداری از خدمات نمایندگی تعمیرات تلوزیون ال جی مشهد با پاراتک

متداول ترین مشکلات فنی در تلویزیون های الی جی

تلویزیون از لوازم پرکاربرد منازل است که بعد از چند سال کار ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. تلویزیون های ال جی نیز از هرمدل که باشد در صورتی که چند سالی از کار کردن آن بگذرد احتمالا دچار مشکلاتی می شود. ایرادات رایجی که در تلویزیون های ال جی بوجود می آید ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد اما در صورتی که با مشکلات رایج تلویزیون های این برند آشنایی داشته باشید می توانید برای رفع آن اقدامات مناسب تری را انجام دهید. از جمله رایج ترین مشکلات تلویزیون های ال جی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی
  • در حالت HDMI تصویر ندارد
  • پاک شدن کانال های تلویزیون
  • ایجاد لکه سیاه روی تصویر تلویزیون ال جی
  • کم نور شدن صفحه تلویزیون
  • ویروسی شدن تلویزیون
  • دو نیم شدن تصویر تلویزیون ال جی
  • پرش تصویر در تلویزیون ال جی
  • خاموش شدن تلویزیون به طور ناگهانی
  • تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد
  • دیر روشن شدن تلویزیون ال جی

مشکل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی

متاسفانه در بیشتر تلویزیون های ال جی سری LN یا سری های بدون گارانتی شاهد مشکل روشن و خاموش شدن ناگهانی هستیم. عمده علت این خاموش شدن ناگهانی نوسنات برق یا اتصال فلش آلوده به ویروس به تلوزیون است. این دو عامل باعث بروز مشکلاتی در مین برد یا برد پاور تلویزیون ال جی شما می شود. تعمیر برد اصلی یا پاور کاری کاملا تخصصی و پیچیده است و باید توسط تکنیسین های فنی کارآزموده انجام شود. اگر تلویزیون ال جی شما ناگهانی خاموش می شود قبل از هرگونه تعمیرات خودسرانه یا مراجعه به تعمیرگاه های نامعتبر و غیر مجاز با پاراتک تماس بگیرید. کارشناسان نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی مشهد در پاراتک در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات فنی مد نظر شما را رفع می کنند.

شاید مطالعه این مطلب برای شما مفید باشد: حل مشکل ناگهانی خاموش شدن تلویزیون ال جی


مشکل تصویر یا صدا نداشتن تلویزیون ال جی

برای خیلی از افرادی که تلویزیون ال جی دارند پیش آمده اس که با مشکل عدم نمایش تصویر یا صدا مواجه شده اند. عمده علت نداشتن تصویر خرابی کابل HTML یا خرابی بک لایت به واسطه قطعی مدار برق آن است. علاوه بر این سوختن همه لامپ های الی ای دی نیز می تواند دلیل دیگری برای قطع نمایش تصویر در تلویزیون های ال جی باشد.

شاید مطالعه این مطلب برای شما مفید باشد: راهنمای تنظیمات نور، صدا و تصویر در تلویزیون‌ خارجی


پیغام Not Programmed در تلویزیون ال جی و راهکار رفع خطای آن

معمولا این پیغام زمانی برای شما به نمایش گذاشته می شود که تلویزیون در کانال یابی دچار اختلال شده باشد. برای رفع این خطا می توانید از طریق سیستم کانال یابی خودکار یا دستی اقدام نمایید. اگر با چگونگی کانال یابی دستی یا خودکار آشنا نیستید با کارشناسان پاراتک تماس بگیرید.

شاید مطالعه این مطلب برای شما مفید باشد: آموزش تنظیم کانال تلویزیون


ایرادات مربوط به رنگ در ال سی دی های ال جی

از دیگر مشکلات فنی رایج در تلویزیون های ال جی می توان به مشکل تغییر رنگ در صفحه نمایش اشاره کرد. شاید برخی از دارندگان تلویزیون ال جی این مشکل را با حالت رنگین کمان شدن یا پخش شدن رنگ در تصویر تجربه کرده باشند. علت اصلی بروز این مشکل می تواند از بین رفتن یا خراب شدن یکی از سه رنگ اصلی قرمز، آبی و یا سبز باشد.

یکی دیگر از نشانه های خرابی رنگ در ال سی دی تلویزیون های ال جی ظهور خطوط عمودی یا افقی و یا درهم ریختگی رنگ‌ها است. ظهور این خطوط دلایل متعددی دارد، گاهی ممکن است به علت ایجاد فشار و یا ضربه خوردن پنل تلویزیون رخ دهد و گاهی نیز به علت نقص فنی در کابل آنتن، کابل گیرنده دیجیتال، ماهواره و …اما تجربه ثابت کرده است که عمدتا بروز همچین مشکلاتی می تواند ناشی از نقص فنی مادر برد و برد کنترلر پنل LCD باشد. برای برطرف نمودن این عیوب کافی است با نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی مشهد پاراتک تماس بگیرید.

شاید مطالعه این مطلب برای شما مفید باشد: چرا رنگ ها در صفحه تلویزیون ترکیب می شود؟


علت سیاهی تصویر در تلویزیون ال جی

یکی دیگر ازایرادات رایج دیگر که دارندگان تلویزیون های ال جی را بسیار غمگین می کند، سیاه شدن تصویر و به طور کلی صفحه تلویزیون است. این ایراد عمدتا به خاطر خرابی بک لایت تلویزیون رخ می دهد.

لازم است بدانید که این نقص فنی بیشتر در تلویزیون های ال ای دی دیده می شود. اگر با همچین نقصی مواجه شدید سریعا با تکنیسین های فنی پاراتک در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی تماس بگیرید.

شاید مطالعه این مطلب برای شما مفید باشد: چرا روی صفحه نمایش تلویزیون یک خط ممتد می‌افتد؟


تلویزیون رنگ مشکی را روشن تر از حالت عادی یا خاکستری نشان می دهد

این ایراد نیز در بین خرابی های ناشی از رنگ ال سی دی بسیار دیده شده است. برای رفع این ایراد کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  1. به بخش تنظیمات صفحه نمایش تلویزیون خود رفته و بخش Brightness را ریست نمایید. این بخش در برخی از تلویزیون ها با عنوانBlack Level موجود است.
  2. به همخوانی منبع تصویر و تنظیمات رنگ RGB تلویزیون دقت داشته باشید.
  3. آپشن Local Dimming را فعال نمایید.

اگر از پس انجام مراحل فوق بر نمی آیید سریعا کار برطرف نمودن این مشکل را به تکنیسین های فنی پاراتک بسپارید. در کوتاه ترین زمان ممکن به شما کمک خواهیم کرد.

شاید مطالعه این مطلب برای شما مفید باشد: چگونگی بهبود کیفیت تصویر در تلویزیون


تصویر در صفحه نمایش کامل دیده نمی شود

یکی دیگر از ایرادات رایج در همه تلویزیون ها و به همین نسبت تلویزیون های ال جی این است که تصویر در صفحه نمایش کامل دیده نمی شود و ناقص است. در چنین حالتی تنظیمات خروجی تلویزیون خود را چک کنید. احتمالا خروجی را روی حالت بسیار بزرگ تنظیم کرده اید. این تنظیمات هم باید از طریق تلویزیون و هم از طریق گیرنده دیجیتال بررسی شود. اگر نتوانستید از طریق تنظیمات ذکر شده مشکل را حل کنید با تکنیسین های فنی پاراتک در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی تماس بگیرید.

شاید مطالعه این مطلب برای شما مفید باشد: علت دو نیمه شدن تصویر در تلویزیون چیست؟


از دیگر مشکلات رایج در تلویزیون ال جی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تصویر تیک دارد و با صدا هماهنگ نیست: احتمالا ایراد از برد تلیویزیون است و باید تعویض گردد.
  • روی تصویر خطوطی افقی افتاده و نمی گذارد به خوبی تصویر داشته باشید: احتمالا کابل های اتصال دهنده برد و پنل دچار مشکل شده و باید تعویض گردد.
  • پس از هر بار خاموش و روشن کردن تلویزیون به حالت تنظیمات کارخانه بر می گردد: احتمالا آیسی فلش دچار مشکل شده و باید تعویض گردد.

گفتنی است برای رفع هر یک از ایرادات فوق توصیه اکید می کنیم که خودسرانه دست به تعمیر نزده و با کارشناسان فنی خبره تماس بگیرید.

جزئیات تعمیر تلویزیون ال جی مشهد در پاراتک

از تعویض صفحه نمایش گرفته تا تنظیمات نرم افزاری تلویزیون ، اتصال اینترنت به تلویزیون، تنظیمات نور، صدا و تصویر، خدمات نصب، تعویض سوکت ها، تعویض کنترل، تعویض کابل های معیوب، تنظیم کانال ها و … همه و همه در پاراتک قابل انجام است. آسوده خاطر باشید.

جزئیات تعمیر تلوزیون ال جی مشهد در پاراتک

پاراتک فقط مختص تعمیر تلویزیون ال جی مشهد نیست

گروه فنی پاراتک علاوه بر تعمیر تلویزیون LG در مشهد خدمات تعمیر تلویزیون برندهای دیگری از جمله:

  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون هایسنس مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون مارشال مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون TCL مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون اسنوا مشهد

را نیز ارائه می دهند.

ثبت سفارش خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی مشهد با گروه پاراتک

اگر بنا به هر دلیلی تلویزیون گران قیمت شما با مارک ال جی دچار نقص فنی شده است جای هیچ نگرانی نیست. ما به عنوان یک نمایندگی تمام عیار با برخورداری از کادر فنی مجرب در کنار شما هستیم. اگر قصد نصب تلویزیون ال جی خود را دارید باز هم پاراتک می تواند نزدیک‌ترین نمایندگی به شما در مشهد باشد. کافی است با ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم ثبت سفارش موجود در وب سایت ما به آدرس اینترنتی https://paratek.ir/ اینترنتی خدمات مورد نیاز خود را در زمینه تعمیر تلویزیون ال جی مشهد ثبت نمایید.

پرداخت هزینه های ناشی از خدمات فنی پاراتک را هم می توانید از طریق درگاه بانکی وب سایت ما پرداخت نموده و یا از طریق دستگاه های کارتخوانی که تکنسین فنی پاراتک با خود به همراه دارند در محل پرداخت نمایید.

تعمیر تلویزیون ال جی در مشهد فقط با یک کلیک

رفع کلیه خطاهای نام برده و مشکلات رایج در تلویزیون های ال جی توسط کارشناسان فنی پاراتک تضمینی است. دیگر نیازی نیست با بروز کوچکترین عیب در دستگاه های هوشمند خود به فکر جایگزین کردن باشید آن هم با وجود این حجم افزایش قیمت و تورم در بازار. نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی مشهد در حل مشکلات فنی کنار شما خواهد بود. کافی است با ما تماس بگیرید.

می دانستید برای اینکه متخصص ترین تکنیسین های تعمیرات برند الجی را برای سرویس تلویزیون خود به خانه بیاورید فقط به یک کلیک نیاز دارید. تلفن همراه خود را بردارید و عبارت تعمیر تلویزیون ال جی مشهد را در مرورگر تان جستجو کنید و وارد سایت پاراتک شوید.

درخواست اعزام تکنیسین فنی

سوالات متداول

آیا امکان ثبت سفارش آنلاین و دریافت خدمات وجود دارد؟

بله با مراجعه به سایت ، امکان ثبت سفارش آنلاین وجود دارد.

آیا امکان دریافت خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در منزل وجود دارد؟

بله این نمایندگی مجهز به اکیپ سیار جهت تعمیر یا انتقال دستگاه به نمایندگی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *