نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد خدمتی متمایز از گروه فنی پاراتک

تلویزیون سامسونگ یکی از پرطرفدارترین تلویزیون هایی است که اغلب خانواده ها معمولاً از آن استفاده می‌کنند. در کل، برند کره ای سامسونگ یکی از پرطرفدارترین برندهای تولید کننده لوازم صوتی و تصویری است. کیفیت نمایش در وسایل تصویری سامسونگ اعم از تلویزیون، تلفن همراه، تبلت و .. به قدری بالا است که تقریبا همه کاربران را به خرید محصولات این برند معروف ترغیب می کند. در میان همه این ویژگی های مثبت قیمت محصولات سامسونگ نیز گران است و شاید تنها دلیل اجتناب از خرید مشتریان را بتوان همین گرانی تلقی نمود. حال اگر با تمام تحریم های موجود در ایران موفق شده اید یک دستگاه تلویزیون LCD یا LED سامسونگ برای خود خریداری کنید و طبیعتاً برای خرید آن هزینه بالایی را پرداخت کردید، مشاهده هر گونه ایراد در صفحه نمایش تلویزیون یا هر نقص فنی دیگر می تواند اتفاق به شدت ناخوشایندی باشد اما با پاراتک نگرانی معنایی نخواهد داشت. پاراتک به عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد می تواند از نصب تا تعمیرات همیشه پشتیبان شما باشد.

پل ارتباطی پاراتک با شما: 35022000 -051

پاراتک نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد، نزدیک ترین نمایندگی به شما در هر نقطه ای از کلان شهر مشهد که هستید. با یک تماس کنارتان خواهیم بود.

چه برای اولین بار می خواهید تلویزیون سامسونگ خود را نصب کنید، چه کودک بیش فعال اما دلبندتان با توپ یک شوت خطا به مرکزیت صفحه نمایش تلویزیون تان زده یا بر حسب اتفاق ضربه دیگری به آن وارد شده است و یا در کمال ناباوری بر اساس تغییرات ولتاژ یا قطع شدن های بی برنامه برق تلویزیون دچار نقص فنی شده است، پاراتک را به خاطر بسپارید.

برخورداری از خدمات تعمیرات تلویزیون سامسونگ در مشهد فقط با یک تماس تلفنی

گاهی یک کابل را به یک سوکت اشتباه زده اید و تلویزیون تان خروجی صدا ندارد. گاهی کودک تان در حین بازی تنظیمات نرم افزاری تلویزیون را به هم ریخته و تصویر را به شکلی بزرگ‌تر یا زوم شده و یا نا هماهنگ مشاهده می کنید. در هر حال گاهی ایرادات فنی کوچکی در تلویزیون سامسونگ شما رخ داده است که واقعا نیازی به حضور تکنسین فنی در محل ندارد. در چنین شرایطی کارشناسان مجرب و کارآزموده پاراتک با مشاوره تلفنی شما را راهنمایی می کنند تا به سادگی خودتان مشکل تلویزیون سامسونگ خود را حل کنید و نیازی به مراجعه حضوری تکنسین های نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد نباشد.

تماس با پاراتک

تعمیر تلویزیون سامسونگ مشهد در پاراتک چگونه انجام می شود؟

قطعا حمل و نقل تلویزیون های LED و یا LCD سامسونگ تا نمایندگی های مجاز برای عیب یابی کار ساده ای نیست. آن هم با وجود بزرگی ابعاد و سختی رفت و آمد و احتمال آسیب هایی که در حین انتقال تلویزیون تا نمایندگی ممکن است برای آن پیش بیاید. در چنین شرایطی قطعا اینکه تکنیسن های کارآزموده و مجرب در محل مورد نظر شما حاضر شوند ایده بهتر و اتفاق دلچسب تری است.

وقتی حس کردید که تلویزیون شما دچار مشکل شده است اولین کاری که باید انجام دهید این است که با کارشناسان پاراتک تماس بگیرید و آدرس خود را به آنها بگویید.

کارشناسان پاراتک سریعا در محل مورد نظر حاضر شده و به بررسی فنی و عیب یابی تلویزیون سامسونگ شما می پردازند. گفتنی است اگر نیاز به تعویض قطعه هم باشد خود تکنسین قطعه یا قطعات مورد نظر را تهیه کرده و روی تلویزیون نصب می‌کند.

با توجه به اینکه تکنیسن های نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد در پاراتک در تجربه سرویس و تعمیرات سایر برندهای معتبر نظیر سونی، ال جی، ایکس ویژن و … را نیز دارا می باشند پس می توانید آسوده خاطر باشید که عیبی نیست که از نگاه ریزبینانه آنها پنهان بماند.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد

رایج ترین مشکلات فنی تلویزیون های سامسونگ چیست؟

یکی از لوازم خانگی ضروری تلویزیون است که هنگام خرید اغلب افراد حساسیت زیادی نشان می‌دهند. احتمالا بعد از چند سالی که از کارکرد تلویزیون های سامسونگ می گذرد همه شما با مشکلاتی که گاها برای تلویزیون پیش می آید مواجه شده اید. به خصوص اگر از سری 5 محصولات تصویری سامسونگ استفاده می کنید. ایرادات رایج در تلویزیون‌های سامسونگ به دلایل متعددی رخ می‌دهند و موجب نگرانی کاربران خواهند شد. در صورتی که کاربر با مشکلات رایج این برند تلویزیون آشنایی داشته باشد به راحتی می‌تواند این ایرادات تشخیص و جهت تعمیر آن‌ها قدم بردارد. در ادامه شما را با برخی از مهم‌ترین ایرادات تلویزیون سامسونگ آشنا خواهیم کرد:

  • تاخیر در روشن شدن یا دیر روشن شدن تلویزیون سامسونگ
  • ناگهانی خاموش شدن یا تاریک و مات شدن تصویر
  • دوتایی نشان دادن تصویر
  • تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد
  • تلویزیون تصویر دارد اما صدا ندارد
  • تلویزیون در حالت استندبای باقی مانده
  • تلویزیون اصلا روشن نمی شود
  • رنگ ها در تلویزیون قابل تشخیص نیست

هر یک از ایرادات نام برده راه حل خاص خود را دارد و بهتر است به هنگام مشاهده آنها سریعا با کارشناسان فنی پاراتک تماس گرفته و اقدام به تعمیر خودسرانه نکنید.

تاخیر در روش و خاموش شدن

کاربران بسیاری از این ایراد شکایت دارند. در واقع تلویزیون به صورت مکرر خاموش و روشن می‌شود یا تاخیر دارد. به عبارت دیگر دستگاه به صورت خود به خودی خاموش و روشن شده و دلهره را به کاربر وارد می‌کند. در صورتی که دارای مدل‌های سری ۵ سامسونگ هستید این مشکل را بیشتر شاهد خواهید بود.

رفع ایراد روشن و خاموش شدن

دلیل اصلی بروز این مشکل خرابی برد اصلی یا مین برد است. برای از بین رفتن این ایراد باید بعد از بررسی نرم افزار تلویزیون، قطعات حافظه، مین برد و آی سی حاوی نرم افزار تعویض شوند.

ایجاد هاله سیاه یا بهم ریختن رنگ‌های تصویر

این ایراد اغلب در تلویزیون‌های LED سری H سامسونگ مشاهده می‌شود که شما با یک هاله سیاه وسط تصویر روبه‌رو خواهید شد. این مشکل از خرابی بک لایت ناشی می‌شود.

رفع ایراد هاله سیاه

بک لایت قابلیت تعمیر ندارد و شما باید آن را تعویض نمایید. برای این کار نیازمند تخصص و مهارت لازم هستید و بهتر است از تکنسین‌های مجرب استفاده کنید.

قطع شدن تصویر

این ایراد با توجه به ساختار خاص تلویزیون‌های سامسونگ از نوع LCD به وفور دیده می‌شود و به دو صورت اتفاق می‌افتد.

  1. قطع شدن ناگهانی تلویزیون

این مشکل با خرابی برد ایجاد می‌شود. وظیفه برد پردازش تصویر قبل از اعمال به پنل تلویزیون است.

  1. قطع شدن پس از چند ثانیه

گاهی تلویزیون روشن می‌شود ولی تصویر بعد از چند ثانیه قطع خواهد شد. بیشترین احتمال خرابی در این ایراد مربوط به LED های داخل پنل و برد لایت است.

قطع صدا در کنار بودن تصویر

با مشاهده این ایراد ابتدا بلندگوهای تلویزیون را بررسی کنید زیرا به دلیل کم قطر بودن تلویزیون‌های امروزی امکان آسیب دیدن بلندگوها بسیار زیاد است. به دنبال این آسیب کیفیت صدا پایین خواهد آمد. در صورتی که ایراد از بلندگوها نباشد باید به سراغ main board بروید. این قطعه دستورات لازم جهت پخش تصویر و صدا را می‌دهد.

قطع تصویر در کنار بودن صدا

مدل‌هایی از برند سامسونگ که دارای اتصال کوتاه هستند اغلب دچار این ایراد می‌شوند. دلیل این مشکل هم ضعف در برد پاور و یک لایت است که در نهایت باید در بخش برد تلویزیون تغییراتی انجام شود تا ایراد رفع گردد.

تاریکی تصویر از سمت بالا و دوتایی شدن آن

در صورتی که با تاریک و روشن شدن تصویر صفحه تلویزیون خود مواجه شدید، باید بگوییم این ایراد در صفحه نمایش ایجاد می‌شود و بیشتر در مدل‌های سری ۵ شایع است. برای رفع این مشکل ابتدا اتصالات کابل و آنتن را بررسی کنید. در صورتی که مشکل رفع نشد لازم است با یک تکنسین حرفه‌ای هماهنگ کنید تا دستگاه شما را مورد ارزیابی قرار دهد.

خاموش شدن حین نوسانات برق

با ایجاد نوسان در جریان برق تلویزیون خاموش شده و حافظه آن پاک می‌شود و به دنبال آن ترتیب کانال‌ها به هم می‌ریزد. برای رفع این مشکل دوشاخه تلویزیون را مستقیم به پریز برق نزنید و از یک محافظ نوسان برق استفاده کنید.

حالت استندبای

در صورتی که تلویزیون در حالت استندبای می‌ماند و خارج نمی‌شود، ابتدا برد پاور را بررسی کنید و در صورتی که ولتاژ کافی را نمی‌رساند دلیل این مشکل را پیدا کرده‌اید. اما اگر برد پاور صحیح بود باید به سراغ مین برد بروید.

چه زمانی باید با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید؟

همانطور که می دانید تلویزیون ها از هر نوع و برندی که باشند پس از چند سال کار کردن ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. در بالا به معرفی برخی از رایج ترین مشکلات تلویزیون های سامسونگ پرداختیم که ممکن است این مشکلات بنا به دلایل مختلفی بوجود بیاید. همانطور که اشاره کردیم بسیاری از مشکلاتی که برای تلویزیون ها رخ می دهد ممکن است در اثر ایرادات فنی و سخت افزاری باشد که در این صورت بهترین کار این است که خودتان هیچ اقدامی انجام ندهید. اگر با هر کدام از مشکلاتی که در بالا به آن اشاره کردیم مواجه شدید بهتر است ابتدا برق تلویزیون خود را قطع کرده و با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد تماس بگیرید. با مطرح کردن مشکل بوجود آمده تکنسین های مجموعه پاراتک در صورتی که راهنمایی خاصی لازم بود انجام می دهند و اگر تلویزیون شما نیاز به تعمیر داشت به محل شما برای تعمیر مراجعه می کنند. اما در صورتی که مشکل تلویزیون شما پیچیده تر باشد تلویزیون به محل نمایندگی منتقل کرده و با استفاده از ابزار و قطعات مورد نیاز مشکل آنرا برطرف می کنند.

وجه تمایز نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد با دیگر نمایندگی های مجاز

اصلی ترین وجه تمایز پاراتک با دیگر نمایندگی های مجاز سامسونگ در مشهد این است که از تکنسین هایی برخوردار است که تجربه سرویس و نگهداری تجهیزات برندهای معتبر دیگر را نیز بر عهده دارند و از این حیث تجربه آنها با کادر متخصصی که صرفا با یک برند خاص کار میکنند قابل مقایسه نیست.

تعمیر تلویزیون در منزل، تعرفه هایی مناسب و استاندارد، سرعت عمل بالا و دانش فنی قوی از دیگر مشخصه های متخصصین نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد پاراتک است.

پرداخت هزینه های ناشی از خدمات فنی انجام شده بر روی تلویزیون خود را هم می توانید از طریق وب سایت پاراتک به صورت آنلاین پرداخت نموده و یا از طریق دستگاه های کارتخوانی که تکنسین‎های فنی پاراتک با خود به همراه دارند، پرداخت در محل داشته باشید.

پاراتک فقط مختص تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد نیست

نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاراتک علاوه بر تعمیر تلویزیون سامسونگ در مشهد خدمات تعمیر تلویزیون برندهای دیگری از جمله:

  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیونهایسنس مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون مارشال مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون TCL مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون اسنوا مشهد

را نیز ارائه می دهند.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد

ثبت سفارش خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد با گروه پاراتک

اگر تلویزیون سامسونگ شما هم دچار نقص فنی شده است و به دنبال یک نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد معتبر هستید کافی است نام پاراتک را به خاطر بسپارید. پاراتک به عنوان یک نمایندگی کامل و تمام عیار می تواند از نصب تا پشتیبانی تلویزیون سامسونگ در کنار شما باشد. برای برقراری ارتباط با تکنسین های پاراتک کافی است با شماره تلفن های انتهای صفحه تماس بگیرید و با از طریق فرم ثبت سفارش موجود در وب سایت به آدرس https://paratek.ir خدمات مورد نیاز خود را در زمینه تعمیر تلویزیون سامسونگ مشهد ثبت نمایید.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد

برای تماس با کارشناسان تلفنی پاراتک: اینجا کلیک کنید.

برای ثبت سفارش خدمات به صورت آنلاین اینجا کلیک کنید.

واحد های پذیرش تلفنی

وکیل آباد: ۳۵۰۲۲۰۰۰

معلم: ۳۶۰۴۴۰۰۴

سجاد: ۳۶۰۵۶۰۰۶

امام رضا: ۳۳۴۳۹۷۹۹

سوالات متداول

آیا امکان ثبت سفارش آنلاین و دریافت خدمات وجود دارد؟

بله با مراجعه به سایت ، امکان ثبت سفارش آنلاین وجود دارد.

آیا امکان دریافت خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل وجود دارد؟

بله این نمایندگی مجهز به اکیپ سیار جهت تعمیر یا انتقال دستگاه به نمایندگی می باشد.

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ در مشهد به چه صورت می باشد؟

هزینه تا عیب دستگاه بصورت دقیق پیدا نشود مشخص نمیشود . بعد از پیداکردن عیب تلویزیون و بررسی دقیق آن توسط کارشناسان پاراتک مبلغ خدمت شما اعلام می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *