پرو ویژن یک برند معروف تلویزیون در ايران است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار خوبی نمایش می‌ دهد. این تلویزیون به خاطر داشتن کیفیت عالی و فناوری‌ های به روز که آن را به یک محصول منحصر به فرد تبدیل نموده است در بین ایرانی‌ هایی که به کیفیت محصول اهمیت ویژه‌ای می‌ دهند از محبوبیت بالایی برخوردار می‌ باشد. اما با وجود تمام این قابلیت‌ ها این تلویزیون نیز مانند سایر برند های تلویزیون ممکن است با مشکل خرابی روبرو شود. بنابراین در هنگام مواجهه با هر گونه مشکل باید با یکی از نمایندگی‌ های تعمیر تلویزیون پرو ویژن تماس گرفته و مشکل به وجود آمده را با آنها در میان بگذارید. پاراتک یکی از مراکز نمایندگی تعمیرات تلویزیون پرو ویژن در مشهد است که از نصب تا تعمیرات این تلویزیون همواره شما را همراهی می‌ کند.

در هر نقطه از شهر بزرگ مشهد که باشید تنها با یک تماس می توانید مشکل پیش آمده برای تلویزیون پرو ویژن خود را با این نمایندگی مطرح کنید و از خدمات مشاوران بهره‌ مند شوید.

کافی است با شماره تلفن پارتک که 05135022000 تماس بگیرید و یا به وب سایت پاراتک به آدرس https://paratek.ir/ راجعه کرده و با پر کردن فرم ثبت سفارش خدمات مورد نیاز خود را در زمینه تعمیر تلویزیون پرو ویژن مشهد دریافت نمایید. شما می‌ توانید هزینه های ناشی از خدمات فنی پاراتک را از طریق درگاه بانکی وب سایت پاراتک پرداخت نمایید و یا از طریق دستگاه های کارتخوانی که تکنسین فنی حاضر در محل شما به همراه دارند هزینه ها را بپردازید.

مشاوره گرفتن از تکنسین های نمایندگی تعمیرات تلویزیون پرو ویژن مشهد فقط با یک تماس

اگر به دلایلی مثلا وصل کابل تلویزیون به یک سوکیت اشتباه یا به هم ریختن تنظیمات تلویزیون توسط کودکتان، تلویزیون پرو ویژن شما با ایرادات فنی کوچکی مواجه شده است و در خروجی صدا و تصاویر تلویزیون مشکلاتی مثل قطعی صدا یا به هم ریختن تصاویر رخ داده است که نیاز چندانی به حضور تکنسین در منزل یا محل کار شما نیست می‌توانید با کارشناسان فنی پاراتک تماس گرفته و با راهنمایی آنها خودتان مشکل تلویزیون پرو ویژن خود را رفع نمایید‌.

تعمیر تلویزیون پرو ویژن در مشهد

مهمترین ایرادات فنی تلویزیون های پرو ویژن کدامند؟

تلویزیون هم مانند سایر وسایل برقی ممکن است با نقص های فنی روبرو شود که کارکرد آن را مختل می کند. این مشکلات معمولا در طول زمان و چند سال بعد از استفاده از آن و یا استفاده های نادرست از تلویزیون به وجو می آید.

مشکلات احتمالی رایج در تلویزیون های پرو ویژن ممکن است به علت‌ های گوناگونی رخ دهد که در ادامه به ذکر مهم ترین آنها خواهیم پرداخت:

ممکن است تلویزیون اصلا روشن نشود.

رنگ ها در تلویزیون قابل تشخیص نباشند.

تلویزیون با تاخیر روشن شود.

تلویزیون ناگهان خاموش شده یا تصویر آن تاریک و مات شود.

تلویزیون تصویر داشته اما صدا نداشته باشد.

تلویزیون صدا داشته اما تصویر نداشته باشد.

تلویزیون در حالت استند باقی بماند.

تلویزیون پرش تصویر داشته باشد.

برای هر کدام از ایرادات نام برده در بالا راه حلی خاص وجود دارد که هنگام مواجه شدن با آنها باید با کارشناسان فنی پاراتک تماس بگیرید و دست به تعمیر خود سرانه نزنید.

رفع مشکل روشن و خاموش شدن تلویزیون پرو ویژن

برای رفع این مشکل کارشناس پاراتک بعد از بررسی های به عمل آمده نرم افزار تلویزیون، قطعات حافظه و برد اصلی را تعویض می کند.

رفع مشکل تاریک شدن بالای تصویر تلویزیون پرو ویژن

مشکل تاریک و روشن شدن صفحه تلویزیون بر اثر ایراد در صفحه نمایش به وجود می آید. برای رفع این ایراد باید اتصالات کابل و آنتن را بررسی کنید و اگر مشکل رفع نشد برای بررسی های بیشتر با یک کارشناس تماس بگیرید.

رفع ایراد هاله سیاه روی تلویزیون پرو ویژن

این مشکل ناشی از خرابی بک لایت است. بک لایت قابل تعمیر شدن نیست و باید تعویض شود که این کار باید توسط یک تکنسین با تجربه و مهارت انجام شود.

قطع شدن تصویر تلویزیون پرو ویژن

این مشکل به دلیل خرابی برد ایجاد می شود. برد کار پردازش تصویر را انجام می‌دهد و اگر تصویر تلویزیون شما پس از روشن شدن تلویزیون قطع می‌ شود، احتمالا این ایراد ناشی از خرابی LED های داخل پنل و برد لایت است.

قطع شدن صدای تلویزیون پرو ویژن

اگر با مشکل قطعی صدای تلویزیون پرو ویژن خود مواجه شدید ابتدا بلندگوهای تلویزیون را بررسی کنید. از آنجا که تلویزیون های جدید دارای قطر کمی هستند، احتمال آسیب دیدن بلندگوها در آنها زیاد است و این آسیب ها موجب پایین آمدن کیفیت صدا می شود. در صورتی که مشکل از بلندگوها نباشد باید main board را بررسی نمایید. چون وظیفه این قطعه صدور دستور برای پخش صدا و تصویر می‌ باشد.

رفع حالت استند بای تلویزیون پرو ویژن

هنگامی که تلویزیون شما در حالت استند بای باقی می ماند و از این حالت خارج نمی شود، برد پاور را بررسی کنید. زیرا ممکن است این مشکل ناشی از نرساندن ولتاژ کافی توسط برد پاور باشد. اما اگر برد پاور ایرادی نداشت به ارزیابی مین برد بپردازید. به احتمال زیاد مین برد موجب به وجود آمدن این مشکل است.

تعمیرات تلویزیون پرو ویژن در مشهد

تعمیر تلویزیون پرو ویژن در محل شما

از آنجا که حمل و نقل تلویزیون های پرو ویژن برای بردن آنها به نمایندگی ها کار دشواری است و همچنین احتمال آسیب دیدن تلویزیون در زمان جا به‌ جایی وجود دارد. بنابراین بهتر است تکنسین های با تجربه و کار آزموده با حضور در محل شما به کار تعمیرات بپردازند.

زمانی که با مشکلات فنی تلویزیون پرو ویژن خود مواجه شدید با کارشناسان پاراتک تماس بگیرید و با دادن آدرس خود به آنها از خدمات تکنسین ها در محل خود بهره ببرید. کارشناسان پاراتک مشکلات پیش آمده برای تلویزیون شما را بررسی کرده و به رفع آن می‌ پردازند. همچنین اگر قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد خود کارشناس آن قطعه را تهیه نموده و روی تلویزیون نصب می کند.

پاراتک علاوه بر تعمیرات تلویزیون پرو ویژن مشهد کار تعمیر چه تلویزیون هایی را انجام می‌ دهد؟

نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاراتک علاوه بر تعمیر تلویزیون پرو ویژن در شهر مشهد خدمات تعمیر تلویزیون چندین برند دیگر را نیز ارائه می دهد که در اینجا به ذکر آنها خواهیم پرداخت:

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد

نمایندگی تعمیرات تلویزیون هایسنس مشهد

نمایندگی تعمیرات تلویزیون مارشال مشهد

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی مشهد

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن مشهد

نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو مشهد

نمایندگی تعمیرات تلویزیون TCL مشهد

نمایندگی تعمیرات تلویزیون اسنوا مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *