تعمیرات تلویزیون نخریسی مشهد

از آن جایی که تلویزیون یکی از پر استفاده ترین دستگاه های خانه های همه ماست، بنابراین در صورتی ایجاد مشکل، همه ما را نگران و عصبی خواهد کرد.

به همین جهت، مرکز تعمیرات تلویزیون نخریسی در مشهد با در اختیار داشتن جمعی از افراد متخصص و آموزش دیده در زمینه تعمیر انواع تلویزیون در شهر مشهد، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

خدمات تعمیرات تلویزیون نخریسی مشهد در منزل پاراتک با سرعت بالا توسط تکنسین های حرفه ای

تعمیر تلویزیون در منزل نخریسی با پاراتک

با توجه به اینکه امروزه اغلب خانواده ها ترجیح می دهند تا از تلویزیون های سایز بزرگ استفاده نمایند، بنابراین تعمیر تلویزیون در منزل می تواند یکی از گزینه های مقرون به صرفه و اقتصادی برای خانواده ها باشد. همچنین اطمینان از عدم تعویض قطعات و تعمیر دقیق از دیگر فواید خدمات در منزل است.

علاوه بر تمام موارد گفته شده، عدم جابجایی تلویزیون، خسارات ناشی از حمل و نقل را نیز به حداقل می رساند. به همین جهت، تیم الکترونیک و انفورماتیک پاراتک در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به همشهریان خود، شعب مختلفی را در جای جای شهر مشهد، تاسیس نموده است. بنابراین ما می توانیم خدمات مورد نظر شما را از نزدیک ترین شعبه به شما ارائه نماییم.

شماره تماس: 09333222600 , 051-35022000

خدمات تعمیرات تلویزیون نخریسی پاراتک شامل چه مواردی است؟

نصب انواع تلویزیون های ال سی و ال ای دی بر روی پایه دیواری و یا رومیزی یکی از انواع خدمات ماست. سرویس دهی منظم و دوره ای تلویزیون ها جهت بهبود بهره وری و پیشگیری از خسارات احتمالی، از دیگر خدمات ارائه شده توسط تیم پاراتک است.

تعمیر انواع تلویزیون در نخریسی از دیگر خدمات ماست. به جرات می توانیم بگوییم که تکنسین های حرفه ای ما، برای تعمیر انواع تلویزیون های برند های مختلف، دوره های تخصصی لازم را طی نموده اند. بنابراین شما می توانید با خاطری آسوده، تلویزیون های خود را برای تعمیر به ما بسپارید.

تعمیرات تلویزیون نخریسی پاراتک چه مارک هایی را تحت پوشش قرار می دهد؟

برندهای مختلف تلویزیون ها، شامل موارد زیرف توسط تیم پاراتک به صورت تخصصی در منزل تعمیر خواهد شد:

  • سامسونگ
  • ال جی
  • سونی
  • TCL
  • اسنوا
  • پاناسونیک
  • ایکس ویژن
  • فیلیپس
  • هایسنس
  • توشیبا
  • شیائومی
  • دوو

چرا تعمیر تلویزیون در نخریسی را به پاراتک بسپاریم؟

تیم پاراتک می‌تواند از نصب آنتن آنالوگ و دیجیتال یا آنتن مرکزی گرفته تا نصب، تعمیر و یا سرویس دهی و دیگر خدمات مربوط به تلویزیون های برندهای مختلف را برطرف نماید. ما مفتخریم که با سابقه 30 سال فعالیت تخصصی خود در حوزه تعمیر تلویزیون، امروزه می‌توانیم خدمات سریع و باکیفیت را به مشتریان مان عرضه کنیم.

نحوه ثبت سفارش خدمات تعمیرات تلویزیون نخریسی با پاراتک

  1. با نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نخریسی مشهد تماس بگیرید

پس از برقراری تماس با ما، مشاورین فعال ما اطلاعات لازم را از شما دریافت کرده و در صورت امکان، نسبت به رفع مشکل شما به صورت تلفنی اقدام می‌نمایند. اما در صورتی که مشکل توسط خودتان برطرف نشد، تعمیرکاران ما را به محل شما اعزام خواهند نمود.

برای برقراری تماس با مشاورین ما، می‌توانید از شماره های زیر استفاده نمایید:

  • وکیل آباد : ۳۵۰۲۲۰۰۰
  • معلم : ۳۶۰۴۴۰۰۴
  • سجاد : ۳۶۰۵۶۰۰۶
  • امام رضا : ۳۳۴۳۹۷۹۹
  • سرپرست واحدین سیار : ۰۹۳۳۳۲۲۲۶۰۰
  1. به صورت آنلاین در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در نخریسی مشهد ثبت درخواست نمایید

روش دیگر استفاده از خدمات ما، استفاده از بستر وب است. شما می توانید با ورود به پورتال مجموعه پاراتک به آدرس paratek.ir گزینه ثبت درخواست خدمات را از بالای صفحه انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست، همکاران ما با شما تماس گرفته و سفارش را تایید می‌کنند. در صورت نیاز، تکنسین های ما به محل شما در نخریسی مراجعه نموده و مشکل را به سرعت در محل خود شما برطرف می‌نمایند.

ساکنین منطقه نخریسی مشهد:

خدمات تخصصی تعمیرات تلویزیون نخریسی در مشهد پاراتک تنها با چند کلیک یا یک تماس تلفنی به راحتی قابل دریافت است.

 

تعمیرات تلویزیون نخریسی مشهد آماده پاسخگویی به تمامی نیازهای شما می باشد. ما به عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ و ال جی در مشهد تلاش می کنیم تا خدمات نصب تلویزیون و همچنین تعمیر انواع تلویزیون های شما را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهیم. انواع خدمات ما توسط تکنسین های کاربلد و دوره دیده براساس برند تلویزیون شما، ارائه خواهند شد.

تکنسین های ما با شرکت در دوره های آموزشی مختلف، با تکنولوژی های نوین ساخت تلویزیون های جدید موجود در بازار آشنا بوده و بنابراین به خوبی می توانند انواع مشکلات تلویزیون شما را شناسایی و برطرف نمایند. تعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ و ال جی از جمله خدمات گسترده ماست. تکنسین های ما پس از حضور در محل شما، ابتدا راهنمایی های موردنیاز در خصوص تعمیر تلویزیون را به شما ارائه نموده و امکان انتخاب آگاهانه را برای شما فراهم می نمایند.

محدوده نخریسی مشهد

محدوده نخریسی مشهد

ساخت کارخانه نخریسی در سال 1313 در محدوده خیابان فدائیان اسلام باعث شد تا این محدوده با نام نخریسی شناخته شود. درواقع محدوده نخریسی امروزه به چهارراه نخریسی، کارخانه و خیابان های اطراف آن گفته می شود. خیابان های نسترن، هدایت، فدائیان اسلام، 17 شهریور و … از جمله خیابان های مهم این محدوده می باشند.

چهار راه مقدم و چهار راه نخریسی دو بخش مهم از این محدوده می باشد. محله نخریسی مشهد یکی از محلات واقع در شهرداری منطقه 7 مشهد می باشد. محدوده نخریسی و خیابان نسترن در محدوده ناحیه 1 منطقه 7 مشهد قرار دارد. کارخانه نخریسی مشهد که مربوط به دوره پهلوی اول است، در سال 1399 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

منطقه نخریسی مشهد از اطراف به بخش های زیر محدود شده است:

  • از شمال به محله هفده شهریور
  • از جنوب به بلوار فدائیان اسلام
  • از شرق به بلوار چمن
  • از غرب به بلوار 17 شهریور

نحوه دسترسی به نخریسی مشهد

محدوده نخریسی مشهد به دلیل قرارگیری در بخش شرقی مشهد، دسترسی مناسبی از طریق بلوار ها و خیابان های مهم مشهد دارد. برای رفتن به محله نخریسی می توانید از اتومبیل شخصی خود کمک بگیرید و یا از وسایل حمل و نقل عمومی مشهد استفاده نمایید.

دسترسی به نخریسی با خودروی شخصی: برای رفتن به محله نخریسی با خودروی شخصی می توانید از بلوار 17 شهریور، بلوار فدائیان اسلام، بلوار شهیدان سلطانی، بلوار صدر، بلوار چمن، بلوار کوشش، میدان 17 شهریور و … استفاده نمایید.

دسترسی به نخریسی با مترو: برای رفتن به نخریسی با مترو نیز می توانید از خط 1 مترو مشهد استفاده کرده و در ایستگاه 17 شهریور پیاده شوید.

دسترسی به نخریسی با اتوبوس: برای رفتن به نخریسی با اتوبوس می توانید از ایستگاه های اتوبوسرانی واقع در بلوار فدائیان اسلام، بلوار 17 شهریور، بلوار چمن، بلوار صدر، خیابان شهید حنائی و …استفاده کنید.

دسترسی به نخریسی با تاکسی: برای رفتن به محدوده نخریسی مشهد با تاکسی نیز می توانید از ایستگاه های تاکسیرانی واقع در بلوار 17 شهریور و بلوار فدئیان اسلام استفاده کرده و یا به کمک تاکسی های اینترنتی خود را از هر نقطه مشهد به این محدوده برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *