تعمیرات تلویزیون الهیه مشهد

تعمیرات تلویزیون الهیه مشهد با توجه به نوع و برند آن انجام خواهد شد. ما با دارا بودن تیم مهندسی حرفه ای خود تلاش می کنیم تا تمامی خدمات مورد نیاز در راستای نصب، سرویس، تعمیر و نگهداری و … را در کوتاه ترین زمان ممکن به همشهریان عزیز خود در منطقه الهیه مشهد ارائه نماییم.

شما می توانید جهت تعمیر تلویزیون خود روی ما حساب کنید. ما به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش برند های مختلف تلویزیون از جمله سامسونگ، ال جی و … می توانیم خدمات متنوعی را به عنوان بهترین مرکز تعمیر تلویزیون در مشهد به شما ارائه نماییم. با استفاده از خدمات تخصصی ما در منطقه الهیه می توانید هزینه های مربوط به حمل و نقل تلویزیون را تا حد زیادی کاهش دهید. همچنین ما با دارا بودن تکنسین های دوره دیده برای برندهای مختلف تلویزیون، می توانیم خدمات اختصاصی و با کیفیتی را در اسرع وقت به شما تحویل دهیم.

الهیه مشهد کجاست؟

الهیه مشهد کجاست؟

منطقه الهیه یکی از محلات مدرن و نوساز شهر مشهد است که در منطقه 12 شهرداری مشهد واقع شده است.

زمین های این منطقه در ارتفاع حدود ۱۰۰۰ متری از سطح دریا قرار دارند. این محله در شمال غرب شهر مقدس مشهد واقع شده است.

منطقه الهیه به دلیل شیب مناسب، آب و هوای مطلوب و هموار و صاف بودن زمین ها، یکی از محلات پرطرفدار شهر مشهد است. به دلیل همین آب و هوای خوب و ویژگی های خاص این محله است که امروزه تعداد زیادی از همشهریان عزیز در منطقه الهیه سکونت دارند.

این محله بافتی مدرن با ساختمان هایی مهندسی ساز دارد که در سال های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. پروژه صبا، پروژه شهر سبز و مجتمع های تجاری و اداری اقدسیه از جمله پروژه های در حال ساخت این منطقه مشهد است.

الهیه مشهد از اطراف به بزرگراه های زیر منتهی می شود:

  • از شمال و شمال شرقی به بزرگراه آسیایی
  • از جنوب و جنوب غربی به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی

نحوه دسترسی به الهیه مشهد

منطقه الهیه نسبت به مرکز شهر مشهد کمی دور است و بنابراین شاید دسترسی به این منطقه کمی سخت به نظر برسد.

دسترسی به الهیه مشهد با خودروی شخصی: برای رفتن به الهیه با خودروی شخصی می توانید از طریق بزرگراه های آسیا و هاشمی رفسنجانی اقدام کنید.

دسترسی به الهیه مشهد با مترو: برای رفتن به الهیه مشهد با مترو می توانید از خط 3 مترو مشهد که در حال ساخت است استفاده کنید تا خود را به بلوار امیریه برسانید. این بلوار یکی از بزرگ ترین خیابان های محله الهیه است.

دسترسی به الهیه مشهد با اتوبوس: خطوط اتوبوسرانی متعددی نیز در منطقه الهیه مشهد در دسترس هستند که می توانید جهت رفتن به بخش های مختلف از آن ها استفاده نمایید. پایانه اتوبوسرانی الهیه مشهد نیز بهترین راه برای رفتن به بخش های مختلف این منطقه است.

دسترسی به الهیه مشهد با تاکسی: برای رفتن به الهیه با تاکسی نیز می توانید از خطوط تاکسیرنی این محله و تاکسی های خطی استفاده نمایید.

مراکز خرید و اماکن مهم

1.بوستان مینیاتوری

بوستان مینیاتوری الهیه مشهد

پارک مینیاتوری با مساحتی بالغ بر حدود 8 هکتار در سال 1395 به بهره برداری رسید. این پارک موضوعی یکی از دیدنی های اصلی محدوده الهیه مشهد است.

علت نامگذاری این بوستان به عنوان مینیاتوری، آن است که این پارک درواقع ایرانی کوچک است. در این پارک مجموعه ای از آثار باستانی شهرهای مختلف کشور با مقیاسی کوچک وجود دارد. آثار به نمایش درآمده در این پارک شامل 58 المان مختلف دیدنی، فرهنگی و مذهبی می باشد که در معرض دید عموم قرار دارد.

نمادهایی که تاکنون در بوستان مینیاتوری مشهد ساخته شده اند، شامل موارد زیر می باشد:

  • تخت جمشید
  • پل خواجو
  • آرامگاه فردوسی
  • روستای کندوان
  • فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد
  • آرامگاه عطار نیشابوری
  • راه‌آهن مشهد
  • باغ شاهزاده ماهان کرمان
  • سد کارون

در این پارک دریاچه ای با مساحت حدود 2 هزار متر مربع نیز احداث شده که بر زیبایی و جذابیت پارک افزوده است. علاوه بر نمادها و دریاچه ای که در این بوستان ساخته شده است، مسئولین این پارک برای جذابیت بخشیدن به فضا، یک ریل قطار به طول 920 متر احداث کرده اند. این ریل قطار به بازدیدکنندگان امکان می دهد تا بین المان های مختلف به راحتی جا به جا شوند. همچنین یک مسیر پیاده روی به طول حدود 1200 متر در این بوستان الهیه مشهد طراحی شده است که امکان پیاده روی را نیز برای مراجعین فراهم نموده است.

از جمله دیگر امکانات بوستان مینیاتوری شهر مشهد می‌ توان به زمین بازی کودکان، پیست مسابقات ماشین کنترلی، سکوی اجرای مراسم، سرویس بهداشتی اشاه کرد. همچنین جهت دسترسی آسان علاقمندان، برای این بوستان یک پارکینگ مجزا نیز در نظر گرفته شده است.

2.مجموعه ورزشی شهدای شهرداری مشهد 1 و 2

سالن ورزشی شهدای شهرداری مشهد 1 و 2 به عنوان بزرگ ترین سالن ورزشی سرپوشیده شهرداری منطقه 12 شهر مشهد در سال 1396 به بهره برداری رسید. این ورزشگاه در مساحتی بالغ بر حدود 3 هزار متر مربع احداث شده است.

این مجموعه ورزشی که در منطقه الهیه قرار دارد ورزش های متنوعی را به علاقمندان ارائه می دهد. در این مجموعه ورزشی ورزش هایی نظیر والیبال، هندبال، ورزش های رزمی، بسکتبال، آمادگی جسمانی (پرورش اندام) و … آموزش داده می شوند. همچنین سالن های مختلف ورزش های توپی و سالنی اعم از تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی، ورزش های باستانی و … نیز در این مجموعه ورزشی وجود دارد. این سالن ورزشی بزرگ مشهد، دارای امکانات مختلفی از جمله نمازخانه، سرویس بهداشتی و … می باشد.

3.بوستان صادقیه

بوستان صادقیه یکی دیگر از پارک های دیدنی محدوده الهیه مشهد است. این پارک الهیه مشهد با وسعت حدود ۵/۵ هکتار و سرمایه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در سال 1398 به بهره برداری رسید.

از جمله امکانات این بوستان سرسبز الهیه مشهد می توان به آبنما، آلاچیق، زمین بازی کودکان، نیمکت و سرویس بهداشتی اشاره کرد. در این بوستان می توان گونه های مختلف گیاهان مقاوم به شوری و دمای بالا را پیدا نمود. پارک صادقیه یکی از بوستان های بزرگ منطقه 12 شهرداری شهر مشهد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *