تعمیرات تلویزیون وکیل آباد مشهد

تعمیرات تلویزیون وکیل آباد مشهد تنها یکی از خدمات ارائه شده توسط گروه الکترونیک و انفورماتیک پاراتک است. ما با ارائه انواع خدمات تخصصی نصب، تعمیر، سرویس و نگهداری تلویزیون های مختلف سامسونگ، ال جی، سونی و … سالیان سال است که در این حوزه فعالیت می کنیم. تیم ما با تجربه سال ها خدمت صادقانه و همچنین شرکت در دوره های آموزشی مختلف، امروزه تخصص لازم در زمینه نصب و تعمیر انواع تلویزیون های موجود در بازار را دارا می باشد.

شما می توانید جهت دریافت انواع خدمات پس از فروش، نصب و سرویس تلویزیون های خود روی متخصصین ما حساب کنید. متخصصین ما در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را به شما ارائه می نمایند.

وکیل آباد مشهد کجاست؟

وکیل آباد مشهد کجاست؟

وکیل آباد در منطقه 9 و 12 شهرداری شهر مشهد واقع شده است. این محدوده در بخش غربی شهر مشهد است و به عنوان یکی از پر اهمیت ترین محلات شهر مشهد شناخته می شود.

وکیل آباد مبدأ ورودي شهر از سمت قطب های توریستی- تفریحی غرب مشهد (طرقبه و شاندیز) است. همچنین این محله درمحدوده تقاطع شریان های مهم شهری بوده و به دلیل دسترسی های مهمی که دارد، از جمله محلات خوب مشهد می باشد. وجود شریان های مهم شامل بزرگراه امام علی علیه السلام در این محله باعث شده تا هم دسترسی به وکیل آباد آسان باشد و هم آن که نیازهای ساکنین این محدوده برطرف شود.

نحوه دسترسی به وکیل آباد مشهد

همانطور که گفتیم، وکیل آباد یکی از محلات شهر مشهد است که دسترسی مناسبی به دیگر مناطق دارد. برای رفتن به این محدوده می توانید هم از طریق مترو و اتوبوس و هم از طریق خودروی شخصی اقدام کنید.

دسترسی به وکیل آباد با خودروی شخصی: برای رفتن به وکیل آباد با خودروی خشخصی می توانید از طریق بزرگراه وکیل آباد و بزرگراه امام علی اقدام کنید.

دسترسی به وکیل آباد با مترو: برای رفتن به وکیل آباد با مترو می توانید از طریق خط 1 مترو مشهد و پیاده شدن در ایستگاه وکیل آباد خود را به این محدوده شهری مشهد برسانید.

دسترسی به وکیل آباد با اتوبوس: برای رفتن به وکیل آباد ب ا اتوبوس نیز می توانید در ایستگاه اتوبوس پایانه وکیل آباد واقع در محله کوهستان پارک مشهد استفاده کنید. خط 91 ایستگاه های فلسطین، نمایشگاه، کوهستان پارک و وکیل آباد می توانند شما را به وکیل آباد برسانند.

دسترسی به وکیل آباد با تاکسی: برای رفتن به وکیل آباد با تاکسی نیز می توانید از خطوط تاکسیرانی و تاکسی های خطی واقع در این منطقه استفاده نمایید.

مراکز خرید و اماکن مهم

 

1.پارک وکیل آباد

پارک وکیل آباد مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد با مساحت 259659 متر مربع در سال 1348 افتتاح شد. این پارک در ابتدا توسط حاج حسین آقای ملک وقف عموم گردید و امروزه در اختیار شهرداری مشهد است. در این پارک جنگلی یک قنات اصلی وجود دارد که درختان و گیاهان باغ، با آن آبیاری می شوند.

درختان کاج و چنار بزرگ و کهنسال این پارک و همچنین پستی و بلندی های آن، باعث شده تا پارک جنگلی وکیل آباد به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری شهر مشهد باشد. احداث خیابان، جدول بندی، کف سازی معابر و ساخت آب نما از جمله ویژگی هایی بوده که در سال های اخیر توسط شهرداری در این محدوده ایجاد شده است.

سینما 7 بعدی، برق کشی در اقامتگاه های موقت، وسایل بازی کودکان، سرویس بهداشتی و کافه رستوران از جمله دیگر امکانات این مجموعه پارک وکیل آباد می باشد. همچنین دریاچه فصلی در پارک وکیل آباد یکی از بخش های بسیار جذاب این بوستان وکیل آباد مشهد است که جهت استراحت و تفریح خانواده ها بسیار مناسب می باشد.

2.باغ وحش وکیل آباد

باغ وحش وکیل آباد یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شناخته شده شهر مشهد است. این باغ وحش با مساحتی حدود 4000 مترمربع در سال 1359 در مجموعه‌ پارک جنگلی وکیل آباد قرار دارد.

در این مجموعه که به عنوان بزرگ ترین باغ وحش کشور شناخته می شود، گونه های حیوانی متنوعی نگهداری می شود. 125 گونه جانوری که در این باغ وحش نگهداری می شوند شامل 61 گونه از انواع پستانداران، 49 گونه از انواع پرندگان، 10 گونه از انواع آبزیان و 5 گونه از انواع خزندگان و… می باشند. در این باغ وحش در مجموع 812 جانور مختلف نگهداری می شود. از جمله حیواناتی که با رفتن به باغ وحش وکیل آباد می توان دید شامل تمساح، شیر، شامپانزه، گراز، ببر، مار، لاما، گوزن، خوک، سیاهگوش، قوچ و … می باشد.

موزه حیوانات تاکسیدرمی شده نیز یکی دیگر از بخش های جذاب این باغ وحش مشهد می باشد. یکی از اقدامات جالب و بسیار خوب باغ وحش وکیل آباد تکثیر گونه های نادر و یا در حال انقراض جانوری می باشد. مسئولین این باغ وحش تلاش می کنند تا با تکثیر این گونه ها، نسبت به حفظ بقای نسل های مختلف حیوانات بکوشند.

همچنین از امکانات باغ وحش وکیل آباد می توان پارکینگ، فروشگاه، کاتالوگ، بخش راهنمای گردشگران، استودیو عکاسی و سرویس بهداشتی را نام برد. این جاذبه تفریحی شهر مشهد در انتهای بلوار وکیل آباد و جنب کوهستان پارک شادی قرار دارد که همه روزه پذیرای علاقمندان و زائرین مشهد الرضا می باشد.

3.کوهستان پارک شادی

کوهستان پارک شادی با مساحتی بالغ بر 18 هکتار در سال 1370 در محدوده وکیل آباد مشهد احداث شد.

از جمله امکانات و وسایل بازی کوهستان پارک شادی مشهد می توان به افلاک نما، سوپرمن، دستگاه بازی تندر، چلنجر، اختاپوس، قطار بخار، گردباد، آپولو، تاب خانواده، دستگاه های طوفان، سرسره آبی، رنجر، سینما 2000 ، ترانبانت، مجموعه موتور سواری، تفنگ آبپاش، آبشار، موشک، کالسکه، اسب دونده، سفینه، تاب کودک، قطار بچه، مجموعه قایقرانی، سوسمار بچه، دایناسور، گاو وحشی، نهنگ و … اشاره کرد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *