نمایندگی تعمیرات تلویزیون سانیو مشهد

SANYO یک شرکت الکترونیکی ژاپنی است که در سال 1949 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در اوزاکا، ژاپن قرار دارد. نام SANYO از سه اقیانوس به ویژه اقیانوس های آرام، اطلس و هند برگرفته شده است که نشان دهنده تجارت در سراسر جهان است.

فناوری ها و خدمات درجه یک ارائه شده توسط برند سانیو باعث شده تا این برند امروزه یکی از برندهای پرطرفدار در جهان و به خصوص در آمریکا باشد. سانیو با سابقه بیش از 55 سال در زمینه تولید تلویزیون با کیفیت بالا، امروزه توانسته جایگاه خود را در میان مشتریان در سراسر جهان پیدا کند.

پاراتک نمایندگی تعمیرات تلویزیون سانیو در مشهد است

پل ارتباطی پاراتک با شما: 35022000 -051

با یک تماس، خدمات تعمیرات تلویزیون سانیو در مشهد را دریافت کنید

با یک تماس، خدمات تعمیرات تلویزیون سانیو در مشهد را دریافت کنید

اگر شما هم یک تلویزیون از برند سانیو خریداری کرده اید و به ارزش عالی و کیفیت قابل اعتماد این برند تکیه کرده اید، ما به عنوان نمایندگی تعمیر تلویزیون سانیو در کنار شما هستیم. ما امروز توانسته ایم با در اختیار داشتن نمایندگی این برند، به مشتریان مان در شهر مشهد خدمات ارزشمندی را ارائه کنیم.

تکنسین های ما با دانش کافی در زمینه انواع مدل های تلویزیون های سانیو موجود در بازار ایران، می توانند بالاترین سطح خدمات را به شما ارائه نمایند. برای دریافت خدمات ما کافیست با سرشماره های ما تماس بگیرید و خدمات تعمیر تلویزیون خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

تعمیر تلویزیون سانیو مشهد در مرکز پاراتک به چه صورت است؟

مسلما برای شما هم پیش آمده که در ایام تعطیلات با مشکلاتی در تلویزیون خود مواجه شوید و ندانید که چه باید بکنید. تفاوتی نمی کند که پنل تلویزیون شما بر اثر سهل انگاری کودک یا مهمانان تان آب خورده باشد یا با مشکلاتی نظیر صدا نداشتن تلویزیون و تصاویر ناهماهنگ و … مواجه شده باشید. بهرحال آنچه که ذهن شما را درگیر می کند، پیدا کردن یک مرکز تعمیرات تلویزیون خوب است.

ما در مرکز پاراتک تلاش می کنیم تا خدمات تعمیر تلویزیون را به راحت ترین شکل ممکن در اختیار همشهریان مان در هر جای مشهد، قرار دهیم. بنابراین شما کافیست که پس از مواجهه با هرگونه مشکل در تلویزیون خود، با ما تماس بگیرید و یا خدمات ما را به صورت اینترنتی رزرو کنید.

متداول ترین مشکلات فنی در تلویزیون های سانیو

از جمله اشکالات رایجی که معمولا در تلویزیون های برند سانیو ایجاد می شود، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خاموش و روشن شدن تلویزیون سانیو و ماندن در حالت stand by
  • خاموش شدن ناگهانی و خودبخودی تلویزیون سانیو
  • هنگ کردن تلویزیون سانیو
  • گیر کردن تلویزیون روی لوگو یا برند SANYO
  • تلویزیون سانیو صدا دارد اما تصویر ندارد
  • به هم ریختن تصاویر تلویزیون سانیو
  • آب خوردگی پنل تلویزیون سانیو
  • شکستن یا ترک برداشتن صفحه نمایش تلویزیون سانیو
  • خرابی های مربوط به پنل تلویزیون سانیو

تفاوت نمایندگی تعمیرات تلویزیون سانیو مشهد با سایر مراکز ارائه دهنده خدمات

چه زمانی باید با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سانیو تماس بگیرید؟

همانطور که اشاره کردیم تلویزیون های سانیو ممکن است دچار مشکلات متفاوتی شوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند. در چنین شرایطی بهتر است خودتان برای تعمیر و رفع خرابی اقدام نکنید. زیرا اقدام شما در صورتی که تخصص خاصی برای تعمیر نداشته باشید ممکن است باعث شود که تلویزیون دچار مشکلات بیشتری شده و آسیب جدی تری به آن وارد شود. از مشکلات متداولی که ممکن است با آن مواجه شوید می توان به موارد زیر اشاره کرد.

روشن نشدن تلویزیون که علت آن می تواند فرسوده شدن قطعات باشد و یا برد اصلی و پاور دچار مشکل شده باشند. در این صورت اگر از سالم بودن کنترل و دکمه پاور اطمینان پیدا کردید مشکل مربوط به قطعات داخلی می شود که نیاز به تعمیر و ترمیم پیدا می کند.

ایجاد خطوط افقی و عمودی روی تلویزیون نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که ممکن است با آن مواجه شوید که علت این مشکل می تواند خرابی پنل ال سی دی باشد.

قطع شدن صدای تلویزیون نیز ممکن است در اثر خرابی برد پاور و بلندگوها باشد.

در هنگام بروز هر کدام از مشکلات رایج در تلویزیون های سانیو باید بلافاصله برق آن را قطع کرده و با نمانیدگی تعمیرات تلویزیون سانیو تماس بگیرد. مجموعه پاراتک نمایندگی تعمیرات تلویزیون سانیو در مشهد با کادری متخصص تعمیرات کلیه برندهای تلویزیون را با دستگاه های پیشرفته انجام می دهد.

تفاوت نمایندگی تعمیرات تلویزیون سانیو مشهد با سایر مراکز ارائه دهنده خدمات

مهم ترین ویژگی ما در ارائه خدمات باکیفیت توسط تکنسین های مجرب است.

همچنین ما با ارائه خدمات تضمین شده، به مشتریان مان اطمینان می دهیم که پس از دریافت خدمات ما، نیازی به تعمیر مجدد پیدا نخواهند نمود و در صورتی که ظرف 180 روز با مشکلی در همان زمینه روبرو شوند، می توانند از خدمات تعمیرات به صورت رایگان استفاده نمایند.

از دیگر ویژگی های ما، ارائه خدمات تعمیر در منزل است. شما می توانید خدمات تعمیرات تلویزیون را در محل خود دریافت نموده و تلویزیون خود را جا به جا نکنید. بدون شک جا به جا کردن دستگاه و بردن آن به تعمیرگاه، برای هیچ خانواده ای خوشایند نخواهد بود، بنابراین ما با ایجاد امکان تعمیر در محل، توانسته ایم رضایت مشتریان مان را جلب نماییم.

در صورتی که از خدمات تعمیر در محل ما استفاده کنید، می توانید با نظارت کامل بر تمام مراحل تعمیر یا تعویض قطعه، از کیفیت خدمات ارائه شده مطمئن شوید.

در صورت نیاز به تعویض قطعه، تکنسین های ما از قطعات اصلی و اورجینال برند سانیو استفاده خواهند نمود.

امکان استفاده از خدمات مشاوره تلفنی برای تعمیر تلویزیون سانیو از دیگر ویژگی های ماست. کارشناسان ما می توانند ابتدا به صورت تلفنی راهکارهای لازم برای برطرف شدن مشکل را به شما آموزش دهند و در صورت عدم برطرف شدن مشکل، تکنسین را به محل شما اعزام نمایند.

امکان ثبت سفارش تلفنی یا آنلاین و درنتیجه استفاده از خدمات تعمیرات در اسرع وقت از دیگر مزایای استفاده از خدمات تیم پاراتک است.

به جز تعمیرات تلویزیون سانیو در مشهد تمامی برندها در پاراتک تعمیر خواهند شد

دیگر برندهای تلویزیون که در مرکز پاراتک مشهد قابل تعمیر خواهند بود:

  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونیا مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون شیائومی مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون هاردستون مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون مارشال مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون هایسنس مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون اسنوا مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونیا مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون TCL مشهد
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون سانیو مشهد

نحوه ثبت سفارش در گروه پاراتک برای دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون سانیو مشهد

نحوه ثبت سفارش در گروه پاراتک برای دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون سانیو مشهد

برای دریافت خدمات ما در مجموعه پاراتک، تفاوتی نمی کند که کجای مشهد ساکن باشید. در هر نقطه ای از مناطق 13 گانه شهرداری مشهد که هستید، می توانید سریع ترین خدمات را از نزدیک ترین شعبه ما دریافت کنید. برای این منظور کافیست وارد پورتال پاراتک به آدرس https://paratek.ir/ شوید. سپس بخش ثبت درخواست خدمات در بالای صفحه را پیدا کرده و انتخاب نمایید.

در این صفحه پس از پر کردن اطلاعات درخواست شده و زدن گزینه ارسال، اطلاعات شما برای اپراتورهای ما ارسال خواهد شد. اپراتورهای مجموعه در اولین فرصت با شما تماس گرفته و پس از تایید سفارش، تکنسین ها را به محل شما اعزام خواهند نمود.

همچنین چنانچه دسترسی به اینترنت ندارید و یا ترجیح می دهید که به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید نیز می توانید با هر کدام از شماره های ما تماس بگیرید. اپراتورهای مجموعه، تکنسین ها را از نزدیک ترین شعبه به محل ثبت شده شما ارجاع خواهند داد.

واحد های پذیرش تلفنی

وکیل آباد: ۳۵۰۲۲۰۰۰

معلم: ۳۶۰۴۴۰۰۴

سجاد: ۳۶۰۵۶۰۰۶

امام رضا: ۳۳۴۳۹۷۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *